AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Skrevet 21. januar 2023 Jeg har 3 tatoveringer. Den første er ok, den har mening og var godt gjennomtenkt. Det er egentlig ett helt merkelig sitat/ordtak som ingen skjønner hva betyr (men som jeg syntes var så fint) og med en skrift ingen klarer lese. Skriften er min bestemors, så den er jo betydningsfull slik sett, men jeg angrer fortsatt på at jeg valgte å tatovere det i hennes skrift og ikke en vanlig skrifttype. Føler det er litt sært å ha det i noen andres personlige skrift? Uansett, så angrer jeg veldig på denne tatoveringen. (Men ikke like mye som de to andre). De to andre er virkelig ille og de angrer jeg noe sykt på. Tok de i en periode jeg var manisk og tenkte det var en kjempeide å tatovere meg mer (for jeg skulle jo ha hele armene dekket av tatoveringer). Det ene er en blomst som jeg fant bilde av på pinterest. Og jeg aner ikke hvilken blomst det er, noe jeg av og til får spørsmål om. Det andre er ett anatomisk hjerte, som jeg også fant på pinterest, som attpåtil er feil. Feil. Ikke det at jeg tror jeg kommer til å møte så mange sykepleiere og leger som legger merke til feilen, men fortsatt flaut. Jeg vet man kan tatovere over eller fjerne, men jeg ønsker ikke gjøre det akkurat nå. Så jeg lurer derfor på: Hvordan lever man med det angeret man føler på? Anonymkode: 11298...13e
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #2 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har 3 tatoveringer. Den første er ok, den har mening og var godt gjennomtenkt. Det er egentlig ett helt merkelig sitat/ordtak som ingen skjønner hva betyr (men som jeg syntes var så fint) og med en skrift ingen klarer lese. Skriften er min bestemors, så den er jo betydningsfull slik sett, men jeg angrer fortsatt på at jeg valgte å tatovere det i hennes skrift og ikke en vanlig skrifttype. Føler det er litt sært å ha det i noen andres personlige skrift? Uansett, så angrer jeg veldig på denne tatoveringen. (Men ikke like mye som de to andre). De to andre er virkelig ille og de angrer jeg noe sykt på. Tok de i en periode jeg var manisk og tenkte det var en kjempeide å tatovere meg mer (for jeg skulle jo ha hele armene dekket av tatoveringer). Det ene er en blomst som jeg fant bilde av på pinterest. Og jeg aner ikke hvilken blomst det er, noe jeg av og til får spørsmål om. Det andre er ett anatomisk hjerte, som jeg også fant på pinterest, som attpåtil er feil. Feil. Ikke det at jeg tror jeg kommer til å møte så mange sykepleiere og leger som legger merke til feilen, men fortsatt flaut. Jeg vet man kan tatovere over eller fjerne, men jeg ønsker ikke gjøre det akkurat nå. Så jeg lurer derfor på: Hvordan lever man med det angeret man føler på? Anonymkode: 11298...13e Syns det hørtes ut som fine tatoveringer jeg. Tenk på de som har tribal tatoveringer og alt annet harry opplegg fra 90 og 00 tallet. Tenker dine høres ikke så verst ut. Kanskje du kan sette pris på dem vet å tenke på hvor du var i den perioden i livet,stadig i endring. Så får du dekke dem med andre tatoveringer eller fjerne helt hvis de fortsatt plager deg. Anonymkode: 4f507...973 3 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #3 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns det hørtes ut som fine tatoveringer jeg. Tenk på de som har tribal tatoveringer og alt annet harry opplegg fra 90 og 00 tallet. Tenker dine høres ikke så verst ut. Kanskje du kan sette pris på dem vet å tenke på hvor du var i den perioden i livet,stadig i endring. Så får du dekke dem med andre tatoveringer eller fjerne helt hvis de fortsatt plager deg. Anonymkode: 4f507...973 Takk for ett fint svar. Skal prøve tenke så du skriver. Anonymkode: 11298...13e
Gjest Spritzx Skrevet 21. januar 2023 #4 Skrevet 21. januar 2023 Du kan jo tenke på de som arr; minner fra ting i livet ditt Og så kan du finne ut litt om den blomsten du tatoverte, og det å ha noens håndskrift er ikke sært, men faktisk ganske vanlig og fint.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #5 Skrevet 21. januar 2023 Haha, du skulle sett mine og ikke minst plasseringen av dem. Dine høres bare søte ut. Anonymkode: 760f7...b30
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #6 Skrevet 21. januar 2023 Hvis det gjør det bittelitt bedre er jeg en av de mange på tidlig totusentall som endte opp med en tribal i *trommevirvel* korsryggen 🤯 Har ikke tatt meg tid eller råd til å fjerne den, og prøver å huske på at 17 år gamle meg (jada, tatt hos en russer, etter stengetid på et halvlugubert sted i Stockholm på klassetur) elsket den 🙈 Anonymkode: 4aa5a...1a3 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #7 Skrevet 21. januar 2023 Gudbedre, jeg er glad dette ikke var en greie da jeg var 18, hvordan hadde jeg da sett ut. I den alderen trenger man beskyttelse mot seg selv. Vær glad du bor i et kaldt land, vi kan naturlig dekke oss til uten videre spørsmål. Havner man naken i høyet med noen, tenker jeg det er annet som har fokus. Nå har jeg arr på kryss og tvers etter skalpeller og nål og tråd, men dette er meg og du er deg og skylder ingen en forklaring på livets arr/merker. Opp med haka! K62 Anonymkode: 08867...3fe 2
Gjest Spritzx Skrevet 21. januar 2023 #8 Skrevet 21. januar 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis det gjør det bittelitt bedre er jeg en av de mange på tidlig totusentall som endte opp med en tribal i *trommevirvel* korsryggen 🤯 Har ikke tatt meg tid eller råd til å fjerne den, og prøver å huske på at 17 år gamle meg (jada, tatt hos en russer, etter stengetid på et halvlugubert sted i Stockholm på klassetur) elsket den 🙈 Anonymkode: 4aa5a...1a3 Altså, det er jo helt fantastisk om du skal på 90's party da
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #9 Skrevet 22. januar 2023 Jeg angrer også på min ganske synlige tattoo. Jeg fortrenger det rett og slett. Går aldri i korte t skjorter eller singletter for da må jeg se den, prøver å alltid dekke til armen. På sommerens varmeste dager hvor jeg må gå i kortermet så legger jeg den armen alltid bakover så jeg ser den minst mulig eller holder en genser over den eller lignende... To laser leger har sagt at laser ikke kommer til å fjerne den helt så da gidder jeg ikke begynne den prosessen heller. Anonymkode: 15382...4d6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #10 Skrevet 22. januar 2023 Just get over it! 🙄🥱 Innse at det er et klassisk eksempel på et ubetydelig I-lands problem... Anonymkode: 80007...c33
Honey Dew Skrevet 22. januar 2023 #11 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Just get over it! 🙄🥱 Innse at det er et klassisk eksempel på et ubetydelig I-lands problem... Anonymkode: 80007...c33 Så da er det ikke et problem? Vi har faktisk lov til å ha problem selv om vi bor i et rikt land. Er så lei dere som mener at det kun er u-land som har lov til å ha problem. 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #12 Skrevet 22. januar 2023 Honey Dew skrev (5 timer siden): Så da er det ikke et problem? Vi har faktisk lov til å ha problem selv om vi bor i et rikt land. Er så lei dere som mener at det kun er u-land som har lov til å ha problem. Nja, altså hallo - noen ganger lager man storm i et vannglass... Det er så klart lov å ha problemer over alt, det er også lov å mene at problemene er av mindre betydning... Man kan snu tankegangen sin med en liten wake-up call. Hvor skjør skal man, som voksen, tillate seg å være? Anonymkode: 80007...c33
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #13 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 21.1.2023 den 22.10): Tenk på de som har tribal tatoveringer og alt annet harry opplegg fra 90 og 00 tallet Alle, absolutt alle, tatoveringer blir harry og utdaterte etter noen år, selv om de ikke var det da de ble laget. Det er nettopp det som er hovedproblemet med dem. Anonymkode: bcc6c...017
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2023 #14 Skrevet 25. januar 2023 Tenk på alle de som tatoverte infinity-merket, drømmefangere eller «bart på fingeren» i 2012/2013 du, så skammer du deg nok ikke så mye lengre😂 Anonymkode: 78916...63f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå