Gå til innhold

Fortsatt noen som ikke har fått etteroppgjør for 2021 (ufør)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har visst rekorden. Snakket med NAV for en uke siden. Det er fortsatt ikke gjort. RIngte for å høre om det er faktisk ferdig, men at det kanskje endte i null for meg, så derfor jeg ikke har hørt noe fra dem, men nei. Min er faktisk ikke ferdig. Det hører med at jeg fikk hoved skatteoppgjør i juni, som andre, men ble etterspurt ny info fra Skatteetaten på høsten, da de fant ut at jeg ikke hadde oppgitt kryptovaluta, som jeg hadde oppgitt året før. Jeg hadde i mellomtiden solgt det meste, men hadde igjen en på ca tre - fire hundre kroner, i en type, som jeg ikke hadde solgt, men gikk helt i glemmeboken for meg. Rart at jeg ble bare etterspurt denne infoen, uten noe form for "straff". 

Men uansett, dette har sannsynligvis resultert i at etteroppgjøret for meg er tregt. Jeg har ca 30.000 kr mindre enn oppgitt, så ca en hvis prosent av dette beløpet, forventer jeg tilbake i etteroppgjør.

Altså flere enn meg?

Anonymkode: b3c6d...97b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske mange igjen enda. De automatiske kjøringene er ferdig, alt som er igjen må tas manuelt. Og da må jo noen få tid til å gjøre det. Mye som blir prioritert over dette dessverre. 

Anonymkode: ce1e9...67d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...