AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Skrevet 21. januar 2023 Jeg har visst rekorden. Snakket med NAV for en uke siden. Det er fortsatt ikke gjort. RIngte for å høre om det er faktisk ferdig, men at det kanskje endte i null for meg, så derfor jeg ikke har hørt noe fra dem, men nei. Min er faktisk ikke ferdig. Det hører med at jeg fikk hoved skatteoppgjør i juni, som andre, men ble etterspurt ny info fra Skatteetaten på høsten, da de fant ut at jeg ikke hadde oppgitt kryptovaluta, som jeg hadde oppgitt året før. Jeg hadde i mellomtiden solgt det meste, men hadde igjen en på ca tre - fire hundre kroner, i en type, som jeg ikke hadde solgt, men gikk helt i glemmeboken for meg. Rart at jeg ble bare etterspurt denne infoen, uten noe form for "straff". Men uansett, dette har sannsynligvis resultert i at etteroppgjøret for meg er tregt. Jeg har ca 30.000 kr mindre enn oppgitt, så ca en hvis prosent av dette beløpet, forventer jeg tilbake i etteroppgjør. Altså flere enn meg? Anonymkode: b3c6d...97b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #2 Skrevet 21. januar 2023 Det er ganske mange igjen enda. De automatiske kjøringene er ferdig, alt som er igjen må tas manuelt. Og da må jo noen få tid til å gjøre det. Mye som blir prioritert over dette dessverre. Anonymkode: ce1e9...67d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå