AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Del Skrevet 21. januar 2023 Jeg er egentlig bare litt nysgjerrig, hvor mange her som har opplevd festeblødning? Liknet det på din vanlige mens eller va det veldig annerledes? Hvor lenge etter samleie og hvor lenge før mens opplevde du festeblødningen? Er det sånn at man kan få positiv graviditetstest før, samtidig med eller rett etter festeblødningen har oppstått? Anonymkode: c328d...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 22. januar 2023 #2 Del Skrevet 22. januar 2023 De fleste får ikke festeblødning da det er veldig skjelden. Men om du får en liten blødning som er fest blødning..vil du eventuelt få positive test 3-6 dager etterpp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Del Skrevet 22. januar 2023 Jeg fikk ikke festeblødning den gang jeg ble gravid. Men en skikkelig mensenkrampe som varte i ca 1 times tid. Anonymkode: d2019...a87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Del Skrevet 22. januar 2023 Vet ikke om det var festeblødning akkurat, men jeg hadde først lyserosa og så lysebrun utflod fem dager etter EL, bittelitt i tre dager. Så var det ingenting i et par dager, men så begynte det på’n igjen med litt spotting frem til IKM. Fikk positiv test dagen etter IKM. Anonymkode: 02e94...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå