AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Skrevet 21. januar 2023 Hei, skal snart levere oppsigelse på en leilighet og lurer på om det er riktig at fra nå til sommeren (juni) er det lettest å finne en bra leilighet å leie (mer valg)? Bor på Lørenskog, og Oslo/Lillestrøm er også aktuelle kommuner å flytte til😊 Anonymkode: 06436...fa8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #2 Skrevet 21. januar 2023 Det er lettere vinter/vår enn sommer/tidlig høst (mer trøkk pga studenter). Min erfaring er også at det beste er å koste på annonse i avis i tillegg til finn-annonse, og gjøre en innsats med å annonsere selv. Anonymkode: 659cf...8f0
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #3 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 21.1.2023 den 21.54): Det er lettere vinter/vår enn sommer/tidlig høst (mer trøkk pga studenter). Min erfaring er også at det beste er å koste på annonse i avis i tillegg til finn-annonse, og gjøre en innsats med å annonsere selv. Anonymkode: 659cf...8f0 Ja tenkte det Skal si opp fra mars så har jeg litt tid på meg🤓 Jeg brukte Finn Ønskes leid, men syntes ikke det var verdt det. Fikk egentlig bare henvendelser fra folk som allerede hadde lagt ut annonser 😂 Anonymkode: 06436...fa8
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja tenkte det Skal si opp fra mars så har jeg litt tid på meg🤓 Jeg brukte Finn Ønskes leid, men syntes ikke det var verdt det. Fikk egentlig bare henvendelser fra folk som allerede hadde lagt ut annonser 😂 Anonymkode: 06436...fa8 Legg ut annonse i avisen. Utrolig mange eldre som leier ut som ikke bruker finn.no, som leier ut til mer gunstige priser. Send også mail til utleiemegleren o.l og presenter deg selv og hva du ønsker Anonymkode: 659cf...8f0
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 https://hybel.no/ funker alltid veldig godt for meg. Spesielt da jeg hadde katter, så la jeg inn en annonse der, og da tok utleiere som syntes det er koselig med dyr og ikke er redde for utleieleilighet i samme grad som dem som ikke ønsker dyr, kontakt med meg pga annonsen. Anonymkode: 53848...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå