AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Del Skrevet 21. januar 2023 Har alltid hatt en fascinasjon for havet, og har snorklet noe. Men kunne tenke meg å begynne å dykke og bli virkelig god på det. Hvordan går man frem for dette? Hva må man beregne i forhold til kostnader til utstyr, kurs osv? Og er det mulig å sikre seg en jobb innenfor et yrke hvor dykking er mye brukt, hva slags yrker snakker vi om da? Anonymkode: 460e1...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #2 Del Skrevet 23. januar 2023 Søk deg inn på Dykkerskolen. Anonymkode: f26d6...4ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 9. februar 2023 #3 Del Skrevet 9. februar 2023 Kontakt en dykkerklubb, så får du nok svar. https://www.dykking.no/dykkeklubber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. februar 2023 #4 Del Skrevet 9. februar 2023 Har lyst til og begynne med dette jeg også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #5 Del Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 21.1.2023 den 20.49): Har alltid hatt en fascinasjon for havet, og har snorklet noe. Men kunne tenke meg å begynne å dykke og bli virkelig god på det. Hvordan går man frem for dette? Hva må man beregne i forhold til kostnader til utstyr, kurs osv? Og er det mulig å sikre seg en jobb innenfor et yrke hvor dykking er mye brukt, hva slags yrker snakker vi om da? Anonymkode: 460e1...353 Havet er fantastisk ❤️ Så kult! Finn dykkerklubber nær deg, og søk om kurs. De fleste har en fastpris på sine hjemmesider, og det er ofte inkludert utstyr og klær under dykkingen. Jeg kjente en en gang som som jobbet som profesjonell dykker, reise over hele verden og fikset på rør under vann. Han sa det ikke var så fine dykke opplevelser under disse arbeidene, mørkt skittent vann… ellers trenger politiet dykkere en gang i blant. Men jeg tror det må være en del annen skole inkludert for slike jobber Hobby fotograf under vann? Anonymkode: 1d1d8...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 25. februar 2023 #6 Del Skrevet 25. februar 2023 Skulle ønske jeg kunne det. Kjente mange som dykket når jeg var i tenårene, kjøpte en bok om dykking, men en sykdom jeg har gjorde at jeg ikke kunne. Har godtatt det, selv om det var sårt. De hadde dykkeklubb og ville støttet meg, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå