Gå til innhold

Lyst å bli god på dykke - hvordan gå frem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt en fascinasjon for havet, og har snorklet noe.

Men kunne tenke meg å begynne å dykke og bli virkelig god på det.

Hvordan går man frem for dette?  Hva må man beregne i forhold til kostnader til utstyr, kurs osv? 

Og er det mulig å sikre seg en jobb innenfor et yrke hvor dykking er mye brukt, hva slags yrker snakker vi om da?

Anonymkode: 460e1...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 21.1.2023 den 20.49):

Har alltid hatt en fascinasjon for havet, og har snorklet noe.

Men kunne tenke meg å begynne å dykke og bli virkelig god på det.

Hvordan går man frem for dette?  Hva må man beregne i forhold til kostnader til utstyr, kurs osv? 

Og er det mulig å sikre seg en jobb innenfor et yrke hvor dykking er mye brukt, hva slags yrker snakker vi om da?

Anonymkode: 460e1...353

Havet er fantastisk ❤️ Så kult! Finn dykkerklubber nær deg, og søk om kurs. De fleste har en fastpris på sine hjemmesider, og det er ofte inkludert utstyr og klær under dykkingen. 

Jeg kjente en en gang som som jobbet som profesjonell dykker, reise over hele verden og fikset på rør under vann. Han sa det ikke var så fine dykke opplevelser under disse arbeidene, mørkt skittent vann… ellers trenger politiet dykkere en gang i blant. Men jeg tror det må være en del annen skole inkludert for slike jobber

Hobby fotograf under vann?

Anonymkode: 1d1d8...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Skulle ønske jeg kunne det. Kjente mange som dykket når jeg var i tenårene, kjøpte en bok om dykking, men en sykdom jeg har gjorde at jeg ikke kunne. Har godtatt det, selv om det var sårt. De hadde dykkeklubb og ville støttet meg, men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...