AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Skrevet 21. januar 2023 Har forferdelig kjærlighetssorg og den har tippet over i depresjon. Har fått hjelp av lege. Føler jeg aldri kan få noe så fint igjen med noen som jeg hadde med han. Vet alt ikke var fint, men likevel denne følelsen. Er den normal? Anonymkode: ad38f...58c 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #2 Skrevet 21. januar 2023 Ja det er normalt å føle det sånn men tiden leger alle sår. Du må se fremover og ikke bakover . Om du sliter med å gi slipp på å fantasere om fortiden og hva som kunne vært så kan du få hjelp av en psykolog til å komme videre Anonymkode: bb611...57e 1
Virrevirrevapp Skrevet 21. januar 2023 #3 Skrevet 21. januar 2023 Det er vanlig å kjenne det sånn i starten. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #4 Skrevet 21. januar 2023 Begynner å runde to år snart. Følelsen er ikke over. Savnet kommer og går. Anonymkode: c43c8...8a2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #5 Skrevet 21. januar 2023 12 år siden jeg ble kastet ut av et 9 årig forhold. Den mest perfekte jenta jeg noen sinne kommer til å få i livet, tente meg på alle måter og var den mest snille og gode man kunne ønske seg. Vi var et drømmepar, vi ble gift, men skled fra hverandre. Hun ble utro. Jeg var helt ødelagt det første året. Traff en annen jente, men det ble aldri det samme, selv etter 1 barn. Er nå ute av det forholdet og vurderer å ta kontakt igjen med henne, men jeg stopper meg selv flere ganger fordi det var jo en grunn til at det ikke fungerte til slutt.. og jeg vil ikke rippe opp i det for igjen å bli såret. Tenk deg nøye om. Anonymkode: 12cb2...ca6
AnonymBruker 42 Skrevet 21. januar 2023 #6 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er den normal? Ja. Det er normalt. Det er bla. derfor det har et eget ord... 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #7 Skrevet 22. januar 2023 Men går det over slik at man kan knytte seg like mye til en annen igjen? ts Anonymkode: ad38f...58c
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #8 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men går det over slik at man kan knytte seg like mye til en annen igjen? ts Anonymkode: ad38f...58c Skal jeg være ærlig, så kan dette ta lang tid. Av samme grunn anbefales det ikke å hoppe raskt fra forhold til forhold. Det er viktig å kjenne på sorgen lenge nok, bekrefte den og godta den. For så å godta at det er et endelig avsluttet kapittel du aldri skal tilbake til. Du må gjerne ta vare på de gode minnene, men forson det med at det er nettopp det det er. Minner fra fortiden. Først da kan du få videre og først da kan du treffe en ny som er så flott og god at du glemmer eksen. Blir kun et vagt minne som du irriterer deg over at du kastet bort så mye av livet ved å sørge over ham. Slik tenker ihvertfall jeg nå. Hadde sterk kjærlighetssorg i over ett år etter en eks hvor forholdet bare varte 8 måneder. I dag har jeg en samboer jeg har barn med og har bodd sammen i 7 år. Kom ikke på denne kjærlighetssorgen jeg hadde den gang før jeg leste innlegget ditt. Da kom jeg på hvor vondt det var og hvor lang tid det tok. Og syns nesten det er litt utrolig å tenke på at jeg har vært der. Anonymkode: edda9...170 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #9 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men går det over slik at man kan knytte seg like mye til en annen igjen? ts Anonymkode: ad38f...58c Det som oppstår mellom to mennesker er alltid unikt, men det handler også om din evne til å knytte deg til andre. Når du alt har opplevd noe sterkt med én person, er du i stand til å føle like sterkt med andre. Det kommer bare til å være noe nytt og annerledes men kan oppleves like sterkt. Anonymkode: 28b0d...7e1 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #10 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Men går det over slik at man kan knytte seg like mye til en annen igjen? ts Anonymkode: ad38f...58c Ofte, ja. Anonymkode: ba350...4bb
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #11 Skrevet 22. januar 2023 Har hatt det akkurat som deg tidligere. Det var så ufattelig vondt. Han var min aller første kjæreste og han var en ren drøm. Vi gjorde mye fint sammen og minnene var så sterke. Jeg begynte hos psykolog for det var så vondt. Ta den tiden du trenger. Det vil gjøre vondt i en lang tid. Det tok lang tid for meg. I dag er jeg i ett nytt forhold og har det utrolig bra! Heier på deg! Sender deg en god klem❤️ Anonymkode: 694c3...98e 1
Allegodetinger3 Skrevet 22. januar 2023 #12 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har forferdelig kjærlighetssorg og den har tippet over i depresjon. Har fått hjelp av lege. Føler jeg aldri kan få noe så fint igjen med noen som jeg hadde med han. Vet alt ikke var fint, men likevel denne følelsen. Er den normal? Anonymkode: ad38f...58c Men altså, alt var jo ikke så perfekt. Ellers ville dere vært sammen fremdeles. Jeg tenker litt kynsisk på kjørlighet. Er det riktig så er det riktig og da holder man sammen. Blir det slutt så var det ikke meningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå