AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Skrevet 21. januar 2023 På min bucket list når barn er ute av huset har jeg lyst å reise , bare pakke å dra. Noen som har solgt alt å reist? Anonymkode: 88f70...d18
Rucula Skrevet 21. januar 2023 #2 Skrevet 21. januar 2023 Nei, eller jeg solgte ikke alt. For jeg var ung Men jeg tok ryggsekken på ryggen og reiste verden rundt alene 1.5 år. Jobbet underveis 3
Hatsumomo Skrevet 21. januar 2023 #3 Skrevet 21. januar 2023 Rucula skrev (4 minutter siden): Nei, eller jeg solgte ikke alt. For jeg var ung Men jeg tok ryggsekken på ryggen og reiste verden rundt alene 1.5 år. Jobbet underveis Hvordan opplevde du det? Beste du har gjort?
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2023 #4 Skrevet 21. januar 2023 Nei, det har jeg aldri gjort, men filmen vekker drømmer og jeg kunne godt ha gjort det og truffet en verden full av nye venner...og en potensiell sjarmør med kvaliteter som varer...
Rucula Skrevet 21. januar 2023 #5 Skrevet 21. januar 2023 (endret) Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Hvordan opplevde du det? Beste du har gjort? Jeg vokste ekstremt i de årene. Når man opplever slummen i India på kroppen ect så får man et annet syn på verden etterpå Jeg ville ALDRI vært foruten den reisen. Det var en investering i selve livet Endret 21. januar 2023 av Rucula 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #6 Skrevet 21. januar 2023 Hvor mye sparte dere før ? Anonymkode: 88f70...d18
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #7 Skrevet 22. januar 2023 Hvis der er filmen med Julia Roberts du mener så heter vel den eat, pray, love Anonymkode: 9613d...179 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #8 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis der er filmen med Julia Roberts du mener så heter vel den eat, pray, love Anonymkode: 9613d...179 Og på norsk ble den oversatt til "spis, elsk, lev" Dette siden nordmenn ikke er så overtroiske som amerikanerne. Anonymkode: e03d5...d61
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #9 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): På min bucket list når barn er ute av huset har jeg lyst å reise , bare pakke å dra. Noen som har solgt alt å reist? Anonymkode: 88f70...d18 Det vil jeg tro barna setter pris på. ' Hva er det med de foreldrene som får barn men som ikke ønsker å følge opp barna så snart de flytter ut av hjemmet? Hvor skal de feire julaften, hvem skal hjelpe de hvis det blir et samlivsbrudd, hvem skal hjelpe de med praktiske ting i sitt eget hjem, hva om barna blir syke... Det er slike ting som ikke er så viktig helt plutselig, for mor må realisere seg selv.. Ønsket du ikke barn når du ble gravid, men kunne ikke ta abort fordi du prinsipielt er motstander av det? Anonymkode: 2a2c9...4b6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #10 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det vil jeg tro barna setter pris på. ' Hva er det med de foreldrene som får barn men som ikke ønsker å følge opp barna så snart de flytter ut av hjemmet? Hvor skal de feire julaften, hvem skal hjelpe de hvis det blir et samlivsbrudd, hvem skal hjelpe de med praktiske ting i sitt eget hjem, hva om barna blir syke... Det er slike ting som ikke er så viktig helt plutselig, for mor må realisere seg selv.. Ønsket du ikke barn når du ble gravid, men kunne ikke ta abort fordi du prinsipielt er motstander av det? Anonymkode: 2a2c9...4b6 For et stygt menneske du er. Anonymkode: a3ec1...ec5 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #11 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det vil jeg tro barna setter pris på. ' Hva er det med de foreldrene som får barn men som ikke ønsker å følge opp barna så snart de flytter ut av hjemmet? Hvor skal de feire julaften, hvem skal hjelpe de hvis det blir et samlivsbrudd, hvem skal hjelpe de med praktiske ting i sitt eget hjem, hva om barna blir syke... Det er slike ting som ikke er så viktig helt plutselig, for mor må realisere seg selv.. Ønsket du ikke barn når du ble gravid, men kunne ikke ta abort fordi du prinsipielt er motstander av det? Anonymkode: 2a2c9...4b6 For en merkelig kommentar. Så bittert. Uffameg😅 Anonymkode: fb03a...7ae 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #12 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Og på norsk ble den oversatt til "spis, elsk, lev" Dette siden nordmenn ikke er så overtroiske som amerikanerne. Anonymkode: e03d5...d61 Ja men det er jo ikke det samme som overskriften, eat, sleep, pray Anonymkode: 9613d...179
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå