Gå til innhold

Er det noen som bruker lommebok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som bruker lommebok lenger? Jeg trodde det var kun kortholder som gjaldt. Dere som bruker lommebok; hva har dere i den nå da det knapt brukes kontanter..?

Anonymkode: 6e04d...0b3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I lommeboka har jeg kontanter (det er sjelden jeg bruker det, men det er greit å ha litt i tilfelle), bankkort, bibliotekskort, helsetrygdekort, et  par klubbkort, reisekort, frimerker, neglefil, paracet og "mynt" til handlevogn. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, jeg har kortene mine, selvsagt, noen tilfeldige mynter jeg muligens ikke vil bruke, en hårstrikk, et smykke kanskje, en ob, lippgloss. Stoler ikke på kortholder, liker glidelås

• Liker 1
Skrevet

Ja, har lommebok. Fungerer mest som kortholder, men har jo kontanter innimellom. Oppbevarer også noen kvitteringer der.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har lommebok med kort kontanter kviteringer og kodebrikke.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det noen som bruker lommebok lenger? Jeg trodde det var kun kortholder som gjaldt. Dere som bruker lommebok; hva har dere i den nå da det knapt brukes kontanter..?

Anonymkode: 6e04d...0b3

Ja, jeg bruker fortsatt portemonné.

Kjekt i ha plass til noen gullmynter i disse tider.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, jeg bruker kun lommebok når jeg er på ferie i land hvor det ikke er like enkelt eller trygt å bruke kort. Her hjemme bruker jeg bankkort via mobilen, og har ID-kortet i innerlomma på jakken. Ser ikke behov for lommebok.

• Liker 1
Skrevet

Lommebok er alltid med og jeg kommer ikke til å slutte med det, for til mitt bruk er det praktisk. 
                                  Kamfersukker og lommebok! :fnise: 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå skal jeg lete gjennom lommebøkene mine, og bytte ut kortholderen en stund :) Brukte alltid lommebok før, men ettersom det ble brukt mer og mer kort og mindre og mindre kontanter ble det til at jeg endte opp med kortholder.. Ts. 

Skrevet

Bruker fortsatt lommebok. Har diverse kort og kvitteringer der. Og liker ikke å ha kort sammen mobilen. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har fortsatt lommebok. Har noen kontakter, førerkort, 1 debetkort og 2 kredittkort.

Anonymkode: d3866...1f2

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en lommebok, og i den ligger diverse kort som bankkort, nasjonalt id-kort, legitimasjon på at jeg er uføretrygdet og derfor har krav på 1/2 pris på off.transport, et par andre medlemskort, noen kvitteringer, en pantelapp jeg har glemt å levere i kassen osv.

Det er ingen kontanter i den, og det har det nok ikke vært på år og dag. Bruker kun kort og vipps.

• Liker 2
Skrevet

Bruker en coin purse med plass til både kort og mynter. Bruker jeg ikke mynter pleier jeg å oppbevare hårspenner, strikker, tamponger og annet "smårusk" oppi der. Synes det er veldig greit.

• Liker 1
Skrevet

Ja, liker å ha noen kontanter selv om det går noen år mellom når jeg bruker dem 😅 Men fikk bruk for de her om dagen når jeg hadde glemt kortet mitt i en veske. Har ikke noe annet der bortsett fra andre kort og id osv, og kunne selvfølgelig hatt kontanter i en liten pung også kortholder til vanlig, men liker ha alt samlet og er også litt redd for at kort kan gli ut av en kortholder. 

Anonymkode: 26817...100

• Liker 1
Skrevet

Kort og kontanter. Kjekk på tur til utlandet og, da bruker jeg hovedsakelig kontanter. Dessuten er den fin så ^^, 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Stort sett bare diverse kort. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lommebok. Pleier å ligge litt kontanter, alle typer kort: helsekort, førerkort, bankkort, nøkkelkort til bolig og jobb, treningskort... Innimellom noen drops 

Anonymkode: 2caf1...141

• Liker 1
Skrevet

Nei, bruker Apple Pay. 

Anonymkode: 907d9...096

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...