Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere menn som er i faste forhold - tenker dere over damas aldringsprosess? Rynker, løsere hud, osv? Kan det at dama eldres gjøre at dere mister seksuell tenning?

jeg er sammen med en ti år eldre mann som kjenner på dette. Men personlig har ikke utseende hans/aldringen NOE effekt på tiltrekningskraften han har på meg. Jeg tenner på han som menneske, samtidig som jeg selvfølgelig liker utseende hans. 
Jeg får han ikke til å forstå at aldringen hans ikke påvirker mitt forhold til han på noe vis. 

noen som kjenner seg igjen?
Tanker rundt tematikken?

Anonymkode: f2dd2...24e

Skrevet

Har ikke tenkt et sekund på konas aldring. Eldes jeg også. Sånn er livet!

• Liker 5
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg får han ikke til å forstå at aldringen hans ikke påvirker mitt forhold til han på noe vis. 

Er det han som er redd du ikke tenner på han fordi han er gammel? Eller er problemet at han ikke tenner på deg pga aldring?

Anonymkode: b9fc7...f86

• Nyttig 1
Skrevet

Som singel merker jeg at menns aldringsprosess gjør meg mindre tiltrukket, men i forhold så er det helt andre ting enn utseendet som gjør en glad i hverandre og tiltrukket så da tenker jeg ikke på det. 

Anonymkode: a73a5...afc

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det han som er redd du ikke tenner på han fordi han er gammel? Eller er problemet at han ikke tenner på deg pga aldring?

Han er redd jeg skal miste lysten på han, se meg om etter yngre menn osv. Jeg syns det er vondt at han har det sånn. Jeg elsker han for den han er som menneske .

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Sånn er det når noen betyr noe for oss. Man tenker ikke på aldring på den måten. De er fine uansett  

• Liker 1
Skrevet

Menn eldes forjævlig fram mot 40 åra, men derfra og ut er det mange som peaker og blir skikkelige silver foxes. Damer derimot.... Ta vare på tiden i 20-årene sier jeg bare.

Anonymkode: f0c24...e96

• Liker 1
Skrevet

Nei, overhode ikke. Tenner like mye, om ikke mer, på henne nå. Men jeg bruker mer tid til å se på fine, yngre damer på Instagram. 

Anonymkode: f858c...496

Skrevet

Vanlig elding går bra, men levde du et hardt liv med mye spjåking, soling og div. kremer i ung alder, blir du nok preget av det med ekstreme rynker. Da blir jeg skeptisk.

Anonymkode: a8964...190

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei, overhode ikke. Tenner like mye, om ikke mer, på henne nå. Men jeg bruker mer tid til å se på fine, yngre damer på Instagram. 

Anonymkode: f858c...496

Æsj

Anonymkode: 1a8b5...683

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dere menn som er i faste forhold - tenker dere over damas aldringsprosess? Rynker, løsere hud, osv? Kan det at dama eldres gjøre at dere mister seksuell tenning?

jeg er sammen med en ti år eldre mann som kjenner på dette. Men personlig har ikke utseende hans/aldringen NOE effekt på tiltrekningskraften han har på meg. Jeg tenner på han som menneske, samtidig som jeg selvfølgelig liker utseende hans. 

Tanker rundt tematikken?

Jeg er også sammen med en 10 år eldre mann, og er helt enig med deg. Han ser mye eldre ut enn meg, men jeg syns han er verdens kjekkeste uansett hvor mange rynker han har🥰

Anonymkode: 12219...b3f

Skrevet

Jeg skjønner ikke denne tråden?

Hvorfor skriver du i HI hva han kjenner på, vedrørende sin egen aldring og usikkerhet,  når det ikke er problemstillingen i resten av tråden?

Anonymkode: c9578...528

• Liker 1
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Tanker rundt tematikken?

Vil tro at det er mange menn og kvinner som kjenner på den frykten. Jeg var nesten 12 år eldre en min tidligere partner og har kjent på den frykten mange ganger og da ikke bare aldren men også utseende mitt med heng her og der etter overvektsoperasjon. Dette gjorde meg også veldig lett sjalu og ga generell redsel for å miste henne til en mer atraktiv person og redsel for at hun egentlig ikke likte utseende mitt mm. 
Hun tror jeg helt siden vi traff hverandre har tenkt på samme måte da hun følte at ingen ville ha henne mm. 

Jeg tror rett og slett det er menneskelig følelser som er helt normale og som er svært vanskelig å kontrollere. Men er det nok kjærlighet og ingen andre problemer så er det vel noe man kan jobbe seg igjennom, men også kanskje ikke alt avhengig av mennesketyper og hvor dypt det tankene stikker.

• Liker 1
Skrevet

Vis han at du synes han er deilig, så får han kanskje bedre selvtillit etterhvert.

Skrevet

Jeg syns kona mi er like fin som for 20 år siden. Tenner ikke mindre på henne nå. Men jeg vet at hun er litt bekymret for det selv. 

Anonymkode: fd5cd...250

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2023 den 22.55):

Menn eldes forjævlig fram mot 40 åra, men derfra og ut er det mange som peaker og blir skikkelige silver foxes. Damer derimot.... Ta vare på tiden i 20-årene sier jeg bare.

Anonymkode: f0c24...e96

Huff æsj nei de fleste eldre menn ser absolutt ikke bedre ut enn eldre kvinner. Kanskje 1% av befolkningen peaker. De fleste har sine topp år i 20 årene, noen kanskje 30, så går det dalene nedover. 

Anonymkode: 59a2d...e20

• Liker 2
Skrevet

Damas utseende er det eneste som gir seksuell tenning. Derfor er det så mange som i sine forhold merker at sexlysten ikke er helt tilstede. De aller fleste har jo ikke objektivt attraktive partnere, men har ikke andre valg. 

Dette er kanskje det værste med å bli eldre. Attraktive mennesker blir bare mer og mer ute av rekkevidde jo eldre man blir. Når man passerer 40 så selv for menn begynner det å bli tragiskt dårlig utvalg da det begynner å bli vanskeligere å enkelt ligge med attraktive jenter (18-25). 

Anonymkode: 8d99b...f0b

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Damas utseende er det eneste som gir seksuell tenning. Derfor er det så mange som i sine forhold merker at sexlysten ikke er helt tilstede. De aller fleste har jo ikke objektivt attraktive partnere, men har ikke andre valg. 

Dette er kanskje det værste med å bli eldre. Attraktive mennesker blir bare mer og mer ute av rekkevidde jo eldre man blir. Når man passerer 40 så selv for menn begynner det å bli tragiskt dårlig utvalg da det begynner å bli vanskeligere å enkelt ligge med attraktive jenter (18-25). 

Anonymkode: 8d99b...f0b

Min eks har både vært tynn og tykk, men det endret aldri min tiltrekning til henne. Alt jeg så var min store kjærlighet og et det var det som ga meg lyst på henne. For meg var hun den vakreste personen i hele verden.
Jeg har prøvd å gå videre etter bruddet, men har tatt meg selv i å nå leter etter en person som er kliss lik henne, alt annet blir liksom ikke det samme.

• Hjerte 8
Skrevet

Folk blir eldre selv og de fleste holder på en måte følge med det. Damer på 40 så betraktelig eldre og mer uattraktive ut for en del år siden i mine øyne, nå er det de i 50 årene som ser eldre ut.  Ja noen damer i 20 årene ser enda bra ut mine øyne selv om jeg blir eldre, men syns damene rundt min alder også ser bra ut. Velger heller damer i min egen alder enn 20 åringer.

Anonymkode: 59a2d...e20

• Liker 4
Skrevet

Jeg ser aldringstegn hos min kone på mange måter, men hun er absolutt like attraktiv som før (40 nå, møttes som 20-åringer). 

Anonymkode: fa6bf...56d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...