AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Skrevet 21. januar 2023 Jeg er en dame på 25 som har hatt en samboer som har vært meg utro, han er en veldig tiltrekkende mann og jeg vet at han er glad for damer, spesielt jakten på damer. Han var eksen sin utro da vi traff hverandre. Han lovet meg troskap og sa at jeg var hans store kjærlighet i livet, det løfte har han sviktet nå. Jeg kastet ham rett ut etter å ha sett noen beskjeder på tlf hans ved en tilfeldighet, da han bodde i min leilighet og skulle egentlig bare la ham hente tingene hans i 30min i dag. Det endte med at vi snakket, han fortalte om den feilen han hadde gjort og la seg flat, jeg la meg flat for mine feil i forholdet, vi endte opp med å ha sex sammen, før han dro, for å gi meg avstand. Jeg savner ham allerede, og vet at jeg ikke egentlig vil la ham gå, jeg er helt forvirret på mine følelser akkurat nå. Jeg tror aldri jeg blir forelsket i noen på samme måte igjen, på den andre siden er jeg livredd for at han sårer meg igjen, slik han har gjort mot så mange kvinner før. Er det en måte jeg kan la det passere på, bare ved å gi ham og oss tid til å bygge opp relasjonen vår? J25 Anonymkode: a910f...530
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #2 Skrevet 21. januar 2023 Nei uansett hvor mye du ønsker og prøver så vil du ikke få tilbake tilliten til han. Den er ødelagt og det er kroppen din som signaliserer at du har god grunn til å aldri kunne stole på han. Følelser som blusser opp etter sex og kontakt er ikke følelser, men kjærlighetshormonet oxytocin som lurer oss til å tro at vi har følelser. Det er som et rusmiddel, så derfor må du gå tre måneder uten kontakt så vil abstinensene etter oxyotocin (det du tror er savnet etter han) forsvinne. Han kommer aldri til å endre seg. Tårer og lovnader er bare skuespill for å komme inn i varmen igjen. Anonymkode: 62adf...ed4 4 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #3 Skrevet 21. januar 2023 Du er superung, du har dine beste år av livet nå! Ikke kast de bort på en mann du ikke kan stole på og som har vist at han ikke verdsetter deg og respekterer forholdet deres. Du kommer 100000% til å bli minst like forelsket i en annen igjen, du har et langt liv foran deg og mange sjanser vil dukke opp Anonymkode: 62adf...ed4 5 1 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #4 Skrevet 21. januar 2023 Hei! Utrolig leit å høre, ts. Jeg synes du bør sette grenser for deg selv. Det finnes også menn du kan møte som ønsker å respektere deg og ikke bare tenker på seg og sine behov. Også er det sånn med sex at kvinner opplever å knytte seg til partner sterke når det kommer til sex. Det har med hormoner som utløses (oxytocin) å gjøre. Synes det uansett er respektløst av din ex. Han har ingen unnskyldning som kan forsvare utroskap. Håper du tar deg tid til å bearbeide dette og kan snakke med en venninne eller familie. Eller oppdaterer her! Anonymkode: 08da7...53b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei! Utrolig leit å høre, ts. Jeg synes du bør sette grenser for deg selv. Det finnes også menn du kan møte som ønsker å respektere deg og ikke bare tenker på seg og sine behov. Også er det sånn med sex at kvinner opplever å knytte seg til partner sterke når det kommer til sex. Det har med hormoner som utløses (oxytocin) å gjøre. Synes det uansett er respektløst av din ex. Han har ingen unnskyldning som kan forsvare utroskap. Håper du tar deg tid til å bearbeide dette og kan snakke med en venninne eller familie. Eller oppdaterer her! Anonymkode: 08da7...53b Han sier at han aldri vil gjøre det igjen, og det var en stor feil, men jeg vet at utroskap er et mønster hos ham, bare fordi han kan. Eksen min var jomfru da jeg ble sammen med ham, og er singel på 3 året så langt jeg vet, og jeg var heller aldri forelsket i ham, selvom han var en skikkelig fin og god mann…. Jeg kan ikke endre mine følelser, jeg tenner på menn som er litt spontane og som ser bra ut. Ts Anonymkode: a910f...530
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #6 Skrevet 22. januar 2023 Han vil være utro igjen når følelsene får lagt seg igjen og hverdagen kommer tilbake, samtidig vil du da plages veldig over det for alltid. Du kan jo aldri stole på han igjen. En jeg var sammen med var utro og ble helt ute av seg, gikk ned i vekt, sov ikke, kastet opp, så mørbanket ut. Han lå og hylgråt midt i veien utenfor hos meg med roser og gave til meg. Vi hadde på det tidspunktet bare vært sammen en måneds tid og han hadde aldri hatt et seriøst forhold før. Tenkte at han kanskje har lært nå og at det bare var en glipp da han ikke var vandt med forhold og nå fikk føle på hvordan det var å være utro. Det gikk 1,5 år før han igjen var utro mot meg. Denne gangen var han iskald og hadde ingen dårlig samvittighet. Han ble sammen med den dama han var utro mot meg med før vi hadde gått fra hverandre og før jeg fikk vite at han var utro. Så han hadde 2 kjærester han på samme tid... hun visste om det da, men brydde seg ikke. De var sammen i 2 år eller noe. Personlig kommer jeg aldri til å stole på en utro mann igjen uansett hvor dypt han sørger. Anonymkode: be316...ae9 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #7 Skrevet 22. januar 2023 Du må jobbe med grensesetting i deg selv og selvrespekten. At du savner en mann som holder på sånn, er ikke et sunt tegn. Å være med noen som behandler deg sånn - og hele tiden ha det i bakhodet vil ødelegge det fullstendig på sikt. Anonymkode: 9e367...b74 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #8 Skrevet 22. januar 2023 Karma is a bitch Anonymkode: 135cf...043
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #9 Skrevet 22. januar 2023 Du kan ikke forandre ham. Anonymkode: 0a0c6...e6f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #10 Skrevet 22. januar 2023 Ja det at han har vært utro i tidligere forhold er et stort rødt flagg. Hvordan vet du egentlig at han har vært det? Kanskje han dersom det er slik at han har vært ærlig om det og du fortsatt har fortsatt forholdet med ham du godtar utro menn. Jeg tror at en stor del av menn ser på utroskap som en naturlig ting for menn - og at kvinner ikke skal ta det så alvorlig. Mange av oss kvinner går kanskje med skylapper og kan få oss "en i fleisen" i løpet av livet. Hvor ofte har vi ikke hørt om menn som unnskylder seg med at "det bare var sex og betydde ikke noe". Har vært gift i 30 år nå. Jeg har skjønt at mannen min flørter en del men har aldri tatt ham i ren utroskap heldigvis. Om han har vært utro så lever vi på en løgn. Anonymkode: 4c990...e76
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #11 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er en dame på 25 som har hatt en samboer som har vært meg utro, han er en veldig tiltrekkende mann og jeg vet at han er glad for damer, spesielt jakten på damer. Han var eksen sin utro da vi traff hverandre. Han lovet meg troskap og sa at jeg var hans store kjærlighet i livet, det løfte har han sviktet nå. Jeg kastet ham rett ut etter å ha sett noen beskjeder på tlf hans ved en tilfeldighet, da han bodde i min leilighet og skulle egentlig bare la ham hente tingene hans i 30min i dag. Det endte med at vi snakket, han fortalte om den feilen han hadde gjort og la seg flat, jeg la meg flat for mine feil i forholdet, vi endte opp med å ha sex sammen, før han dro, for å gi meg avstand. Jeg savner ham allerede, og vet at jeg ikke egentlig vil la ham gå, jeg er helt forvirret på mine følelser akkurat nå. Jeg tror aldri jeg blir forelsket i noen på samme måte igjen, på den andre siden er jeg livredd for at han sårer meg igjen, slik han har gjort mot så mange kvinner før. Er det en måte jeg kan la det passere på, bare ved å gi ham og oss tid til å bygge opp relasjonen vår? J25 Anonymkode: a910f...530 Kastet du han ut?? Virkelig? Sterkt💪🏻 Anonymkode: d4cce...184
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #12 Skrevet 22. januar 2023 Ta det fra ei som tok han tilbake, 4 år senere, tilliten er fortsatt ikke 100%, det vil den aldri bli igjen. Anonymkode: f54dd...aa7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #13 Skrevet 22. januar 2023 Uten tvil ikke gå tilbake. Du vil angre. Han går tilbake til gammelt mønster bare vent å se. Du fortjener så mye bedre. Forelskelse går over og med tiden så får du det bedre uten han Anonymkode: 1bb16...5ee
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #14 Skrevet 22. januar 2023 Kan du ikkje berre bruka han som ein pulevenn da? Mens du fokuserer på utdanning, karriere og trening? Lett tilgong på bra sex er aldri feil. Eg er ein kynisk jævel da. Som forhold materiale er han ikkje verdt ein dritt. Anonymkode: 7dcba...93b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #15 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han sier at han aldri vil gjøre det igjen, og det var en stor feil, men jeg vet at utroskap er et mønster hos ham, bare fordi han kan. Eksen min var jomfru da jeg ble sammen med ham, og er singel på 3 året så langt jeg vet, og jeg var heller aldri forelsket i ham, selvom han var en skikkelig fin og god mann…. Jeg kan ikke endre mine følelser, jeg tenner på menn som er litt spontane og som ser bra ut. Ts Anonymkode: a910f...530 Skjønner. Det er jo tiltrekkende med noen som vet hva man vil, men å være flørtende med andre er et stort nei. Og til og med være utro i dette tilfelle. Det er er stort svik. Og han valgte det selv! Jeg vet det finnes menn som tenker litt mere enn på seg selv. Som tenker litt det store bildet. Hvis det gir mening. Det høres ikke ut som at han tenker på mer en seg selv, det er veldig usexy. Jeg har en kjæreste heldigvis som har mye selvdisiplin, både rundt trening og sex. Vet på en måte hvordan det er å være utro mot. Da jeg var i et voldelig forhold der min ex var utro. Nå synes jeg tillit er det viktigste i et forhold! Anonymkode: 08da7...53b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #16 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kastet du han ut?? Virkelig? Sterkt💪🏻 Anonymkode: d4cce...184 Enig. det jeg skulle gjort hvis det var meg i den situasjonen. Det viser selvrespekt. Anonymkode: 08da7...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå