AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Del Skrevet 21. januar 2023 I første graviditet lå morkaken fremme. Var på tidlig ultralyd i går (uke 10) og fikk beskjed om at morkaken lå bak denne gangen. Dere som har vært gravide med begge deler, merket dere noe forskjell? Har forstått man kan kjenne liv tidligere med den bak? Er det annet? Størrelsen på mage? Noe ved fødsel som var annerledes?😊 Anonymkode: f568a...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #2 Del Skrevet 21. januar 2023 Jeg har hatt morkaken foran alle gangene, men har likevel kjent liv i uke 15 (førstegangs), 12 og 15. Anonymkode: d568c...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #3 Del Skrevet 21. januar 2023 Det er i forhold til å kjenne liv og noen ganger størrelse på magen det har noe å si for (men ikke nødvendigvis). Ikke fødsel ihvertfall. Anonymkode: a63fd...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #4 Del Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er i forhold til å kjenne liv og noen ganger størrelse på magen det har noe å si for (men ikke nødvendigvis). Ikke fødsel ihvertfall. Anonymkode: a63fd...ff8 Ok.😊 mener jeg kjente liv rundt uke 20 første gang, så blir spennende. Blir magen større eller mindre med den bak? Anonymkode: f568a...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 21. januar 2023 #5 Del Skrevet 21. januar 2023 Jeg har hatt morkaka på fremre vegg med de to eldste, og på bakre vegg med de tre yngste. Merket ærlig talt ingen forskjell, hverken når det kom til størrelse på magen eller det å kjenne liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #6 Del Skrevet 21. januar 2023 Har vel mest betydning om den ligger langt ned så den er i veien eller dekker åpningen. Anonymkode: 0470f...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå