Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er deres kjærlighetshistorie?

Hvor gamle var dere når dere møttes og hvordan skjedde det? hvor lenge har dere vært gift? hvordan var bryllupsreisen? barn? bygget noe sammen, som i bedrift eller organisasjon? Hva slags utfordringer har dere møtt på veien?

Som kvinne på 28 år, føler jeg sterkere på det å møte han jeg skal dele livet mitt med. Jeg har kristne verdier og gleder meg ufattelig mye til å bygge et liv med min mann og skape en familie. Jeg forsøker å være tålmodig og jobber mot mine personlige mål og gjør livet mitt så fint jeg kan - men jeg har et sånn savn etter noen å dele dette med. 

Del gjerne deres erfaringer! :)

Anonymkode: 5aa77...153

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enke, bestevennen til mannen stod ved min side i to år som en «reservemann» og hjalp med praktiske ting, psykisk støtte, selskap osv - så oppstod det sterke gnister mellom oss som tok oss skikkelig på senga . Nå er vi forlovet og skal gifte oss til sommeren. Vi har en gedigen heiagjeng i ryggen, og kjenner oss vanvittig heldige som har kommet hit.

Anonymkode: ee1a8...f40

• Hjerte 3
Skrevet

Åh, for en sterk og fin historie! Takk for at du delte. Masse til lykke med kommende bryllup! 🥰 

Anonymkode: 5aa77...153

Skrevet

Traff drømmemannen i fjor. Vi har begge vært i vonde og ganske traumatiske forhold tidligere, så vi var begge ganske klare på hva vi vi ville og ikke ville. Samtidig var vi også veldig klare på å finne noen å dele livet med. 

Og den har det rett og slett gått slag i slag, fra første date. Det har rett og slett bare klaffet på absolutt alle områder. Og sånn har det endt opp med at vi har blitt samboere, prøver på barn, kjøpt hus, skapt et liv, koser oss sammen og nyter livet.

Jeg tror fordelen vår er at vi vet hvor ille ting kan være, at det smaker på en måte ekstra godt med forholdet vi bygger sammen, som føles så nydelig og fantastisk sammenlignet med alt tidligere i livet. :)

• Hjerte 1
Skrevet
SPOCA skrev (16 minutter siden):

Traff drømmemannen i fjor. Vi har begge vært i vonde og ganske traumatiske forhold tidligere, så vi var begge ganske klare på hva vi vi ville og ikke ville. Samtidig var vi også veldig klare på å finne noen å dele livet med. 

Og den har det rett og slett gått slag i slag, fra første date. Det har rett og slett bare klaffet på absolutt alle områder. Og sånn har det endt opp med at vi har blitt samboere, prøver på barn, kjøpt hus, skapt et liv, koser oss sammen og nyter livet.

Jeg tror fordelen vår er at vi vet hvor ille ting kan være, at det smaker på en måte ekstra godt med forholdet vi bygger sammen, som føles så nydelig og fantastisk sammenlignet med alt tidligere i livet. :)

Spoca, jeg får tårer av å lese dette fordi jeg liker deg så godt. Du fortjener all verdens kjærlighet ❤️ Jeg har vært på kg i snart 3 år og har alltid likt dine kommentarer i alle mulige tråder, nyttige og interessante. Masse lykke til i alt ☺️🌸

Anonymkode: 35423...e3b

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spoca, jeg får tårer av å lese dette fordi jeg liker deg så godt. Du fortjener all verdens kjærlighet ❤️ Jeg har vært på kg i snart 3 år og har alltid likt dine kommentarer i alle mulige tråder, nyttige og interessante. Masse lykke til i alt ☺️🌸

Anonymkode: 35423...e3b

Takk! ♥️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...