AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Skrevet 21. januar 2023 Jeg er interessert i ei dame som har en ring på venstre pekefinger, det er på en måte en "klassisk gullring", altså uten fancy utforminger mv, og typisk en som gifte mennesker går med, men jeg finner ingenting om en mann på facebook, instagrammen hennes mv, og har aldri hørt henne snakke om en partner. Er det sannsynlig at hun har en partner? Hun er i midten av 20-åra, så det er vel mer sannsynlig at hun ikke er gift enn at hun er det?? Hva tenker folk? Anonymkode: 027a6...b0c
Drizzt Skrevet 21. januar 2023 #3 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er interessert i ei dame som har en ring på venstre pekefinger, det er på en måte en "klassisk gullring", altså uten fancy utforminger mv, og typisk en som gifte mennesker går med, men jeg finner ingenting om en mann på facebook, instagrammen hennes mv, og har aldri hørt henne snakke om en partner. Er det sannsynlig at hun har en partner? Hun er i midten av 20-åra, så det er vel mer sannsynlig at hun ikke er gift enn at hun er det?? Hva tenker folk? Anonymkode: 027a6...b0c Giftering står på en bestemt finger og det er ikke pekefinger. Men ikke alle gifte kvinner har på sin giftering hele tiden. Heller ikke samboere kan gjenkjennes ved å se på ringene. Så det beste er nok å spørre henne på en diskre måte.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #4 Skrevet 21. januar 2023 Drizzt skrev (3 minutter siden): Giftering står på en bestemt finger og det er ikke pekefinger. Men ikke alle gifte kvinner har på sin giftering hele tiden. Heller ikke samboere kan gjenkjennes ved å se på ringene. Så det beste er nok å spørre henne på en diskre måte. Jeg vet jo det da, men kunne jo være en ny trend, eller noe sånt... Anonymkode: 027a6...b0c
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #5 Skrevet 21. januar 2023 Giftering står normalt på ringfinger, men noen flytter den etter hva som passer. Noen har den rundt halsen også, og noen har den i en skål på badet. Men jeg har to ringer som ser ut som forlovelseringer. En i gull og hvitt gull med litt stor diamant, og en i hvitt gull med tre diamanter. Bruker dem på ringefingrene. Er singel på 10nde året. Anonymkode: fc591...1cd 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #6 Skrevet 21. januar 2023 Giftering skal være på ringfingeren, men ikke alle bruker gifteringen. Meg selv inkludert. Anonymkode: 1ab82...e23 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #7 Skrevet 21. januar 2023 Mange arver jo giftering av besteforeldre. Noen får lignende ring til konfirmasjon. Anonymkode: 71a2b...e4f 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #8 Skrevet 21. januar 2023 Aldri hørt om noen som setter forlovelsesringer på pekefingeren hvertfall. Jeg bruker pyntering på pekefinger, mellomfinger og ringfinger Anonymkode: e5f7e...32a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå