Gå til innhold

Mobildata i usa?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal til USA til sommeren, i to uker. Har med oss to tenåringer, som bruker en del data til vanlig. Vi skal leie bil, og kommer sikkert til å bruke google Maps. 

Noen sa at det smarteste vi gjør, er å kjøpe abonnementer i usa, som har ubegrenset data. 

Er det noen som har erfaringer med dette? 

Anonymkode: 794fc...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke erfaring fra USA, men i andre land utenfor EU. Kjøp et forhåndsbetalt simkort, ikke abonnement. Pris avhenger av varighet og hvor mye data man behøver. Jeg har kjøpt simkort med 10-12 GB til en rimelig pris, da det har vært mer enn nok for meg i mange uker. Man får også kjøpt med ubegrenset data, det koster vel bare litt mer. Det fås som regel kjøpt i ankomsthallen på flyplassen.

Bare pass på å les vilkårene nøye. Jeg gikk på en smell da jeg ble lurt til tro at simkortet var forhåndsbetalt, men det viste seg at jeg hadde opprettet et abonnement. Dette var i et land med et språk jeg ikke er så veldig god i, så det var vanskelig for meg å forstå vilkårene. Det ble litt styr med regninger og å få avsluttet abonnementet i etterkant.

Anonymkode: f05fe...766

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...