AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Del Skrevet 21. januar 2023 Vi skal til USA til sommeren, i to uker. Har med oss to tenåringer, som bruker en del data til vanlig. Vi skal leie bil, og kommer sikkert til å bruke google Maps. Noen sa at det smarteste vi gjør, er å kjøpe abonnementer i usa, som har ubegrenset data. Er det noen som har erfaringer med dette? Anonymkode: 794fc...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #2 Del Skrevet 21. januar 2023 Har ikke erfaring fra USA, men i andre land utenfor EU. Kjøp et forhåndsbetalt simkort, ikke abonnement. Pris avhenger av varighet og hvor mye data man behøver. Jeg har kjøpt simkort med 10-12 GB til en rimelig pris, da det har vært mer enn nok for meg i mange uker. Man får også kjøpt med ubegrenset data, det koster vel bare litt mer. Det fås som regel kjøpt i ankomsthallen på flyplassen. Bare pass på å les vilkårene nøye. Jeg gikk på en smell da jeg ble lurt til tro at simkortet var forhåndsbetalt, men det viste seg at jeg hadde opprettet et abonnement. Dette var i et land med et språk jeg ikke er så veldig god i, så det var vanskelig for meg å forstå vilkårene. Det ble litt styr med regninger og å få avsluttet abonnementet i etterkant. Anonymkode: f05fe...766 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå