Gå til innhold

Hvor mye sex man har i forhold er ganske forskjellig...å spare på lysten har fungert bra for oss.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 11år sammen så var ikke sexlysten på topp lenger. Kan lese om mange som sliter med det samme, så kan du lese metervis med råd til å løse dette.

Vår snåle måte var å bruke mindre tid sammen som intime, sover man sammen er man jo intim på en måte også. Nå sover vi hver for oss, det gir mye bedre søvn for oss. Han snorker litt, men nå jeg snu meg som jeg vil i senga. Stille og rolig...

Etter 3mndr sextørke så startet vi å ha sex igjen 1 gang i uka cirka....holdt på med det lenge, økte litt igjen...døde litt ut igjen....nå har vi samleiesex 1 gang i uken ca, gjerne på kvelden lenge før leggetiden. Tar oss tid til det i stedet for andre ting, trenger ikke vare så lenge. Men balansen med lysten er så MYE bedre, før kunne jeg slite med orgasmen. Men nå kommer den hver gang 😊 Selv om jeg kan ha lyst neste dagene så venter jeg heller, til jeg er skikkelig lysten 🙂

Anonymkode: 89830...3c3

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan godt gå en uke for å få få fart på en treg orgasme, men syns månedsvis er lenge

Anonymkode: 59eaf...338

Skrevet

Min liker å la det gå ei uke ca. Jeg kunne hatt hver dag. 

Anonymkode: 66b99...58d

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg kan godt gå en uke for å få få fart på en treg orgasme, men syns månedsvis er lenge

Anonymkode: 59eaf...338

Enig, for meg er det ca 1ukes tid....men går fint 2 uker :) Onanerer ofte da...det er en egen ting for meg, kose meg alene på den måten.

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Min liker å la det gå ei uke ca. Jeg kunne hatt hver dag. 

Hver dag, hele året? Spenningen kan fort dø ut da. Det vi fant ut....onani er også viktig. For det er jo noe annet og privat.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hver dag, hele året? Spenningen kan fort dø ut da.

Spenningen går ikke ut for meg - og det vet jeg fordi jeg hadde daglig sex med eksen i mange år. Men vi er jo to om den sexen. Jeg merker jo at det stemmer for ham at ting må bygge seg opp. Som jo både er litt trist og litt fint. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Spenningen går ikke ut for meg - og det vet jeg fordi jeg hadde daglig sex med eksen i mange år. Men vi er jo to om den sexen. Jeg merker jo at det stemmer for ham at ting må bygge seg opp. Som jo både er litt trist og litt fint. 

Kan gjøre mye annet sammen da, suge eller bare slikke or eks. Suger gjerne mannen innimellom for det om behovet skulle by seg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan gjøre mye annet sammen da, suge eller bare slikke or eks. Suger gjerne mannen innimellom for det om behovet skulle by seg.

Det er jo også sex. Det er det han vil la bygge seg opp. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2023 den 15.31):

Nå sover vi hver for oss, det gir mye bedre søvn for oss.

Lureste vi har gjort var å ha separate soverom. Ga oss et nytt liv! Helt fantastisk.

Anonymkode: 04c27...704

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Lureste vi har gjort var å ha separate soverom. Ga oss et nytt liv! Helt fantastisk.

Anonymkode: 04c27...704

Helt enig!! :) Da savner man mer hverandre med nærhet også......tid fra hverandre er faktisk viktig.

Koselig å gå inn til mannen synes jeg en søndag morgen.... :) Kose meg inntil han :) 

Skrevet

Vet dere om de liker og tenner på andre da? Hvorfor lav sexlyst?

Anonymkode: 7afc1...913

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet dere om de liker og tenner på andre da? Hvorfor lav sexlyst?

Anonymkode: 7afc1...913

Sikkert litt ulike grunner. Min mann har responsiv lyst, som en del kvinner. Han tenner på meg og vil alltid kysse meg, men han trenger overskudd og inspirasjon for å ha sex. Som mange kvinner vil han "føle seg sett" for å tenne. Og jeg er opptatt av hva han føler seg trygg av og fantaserer om. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...