AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Skrevet 21. januar 2023 Jeg er på jakt etter en kjæreste, men møter så sjeldent noen av det motsatte kjønn. Hvordan møter dere potensielle partnere? Anonymkode: 60b68...d19
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #2 Skrevet 21. januar 2023 Hm. Var du ikke tilstede da de delte ut lappene med den hemmelige adressen der alle single ligger i opplag? Det finnes folk av motsatt kjønn bokstavlig talt over alt. Du gjør lurt i å være litt målrettet. Fritidsinteresser, stevner, gruppetreninger, osv. DNT turer. Tror det finnes egne single turer/arrangementer også. Prøve å finne dem på arenaer som treffer din egen interesse.. Ellers treffer jo folk partnerne sine på mange ulike måter. Jobb, skole, SFO, FAU, dugnader, venners-venner osv Anonymkode: ee806...955 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #4 Skrevet 21. januar 2023 Jeg jobber i kvinneyrke og går aldri på byen, har ingen sosiale hobbyer heller så jeg bruker nettdating til å møte det motsatte kjønn. Anonymkode: 7b922...185
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå