Rødstrupa Skrevet 22. januar 2023 Forfatter #41 Del Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg hadde en sånn mann. Så sviktet han meg. Derfor er dette, som mange liker, blitt min anti-drømmemann. Får angst og lyst til å gråte av tanken på å date noen som eksen. Han jeg dater nå, er ikke så lett å like og kommunisere med. Han prater rett fra levra og kan si upassende ting. Han tjener 1/3 mer enn meg og er gjerrig. Han er elendig på å planlegge avtaler. Han driver hverken med kunst eller musikk. Han har ikke smilende øyne; han har enten et mørkt blikk eller (aleine sammen med meg) øynene til en betatt liten gutt. Han har mange fine sider men de er nesten helt omvendt av eksen. Anonymkode: 664ff...91d Synd at eksen din sviktet deg😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 22. januar 2023 #42 Del Skrevet 22. januar 2023 Gjensidig kjærlighet og respekt, og at man trives sammen på alle måter, det er mitt ideal. Ja jeg er godt fornøyd med den jeg har. Perfekt er han ikke, men det er ikke jeg heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #43 Del Skrevet 22. januar 2023 Ei som ser naturlig pen ut, og som ikke behøver å sminke seg for å se fin ut. Kvinner som må sminke seg for å ikke se ut som en dass er noe av det verste jeg ser etter at hun har dusjet og ikke har rukket å sminke seg. Fysj Anonymkode: 65537...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #44 Del Skrevet 23. januar 2023 Trolltunge skrev (8 timer siden): Gjensidig kjærlighet og respekt, og at man trives sammen på alle måter, det er mitt ideal. Ja jeg er godt fornøyd med den jeg har. Perfekt er han ikke, men det er ikke jeg heller. En dag blir du og skilt. Du tenker det ikke nå, men plutselig en dag skjer det. Anonymkode: dc743...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 23. januar 2023 #45 Del Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En dag blir du og skilt. Du tenker det ikke nå, men plutselig en dag skjer det. Anonymkode: dc743...5bf Skjer det så skjer det, og så går livet videre. Vi har vært sammen 20 år, og har kommet sterkere ut av våre kriser, så anser det mer usannsynlig nå enn for 5 år siden, men å bli skilt er ikke noe jeg går rundt og er redd for. Ekteskapet må ikke vare. Har vi det ikke lenger bra sammen eller respekt for hverandre ønsker jeg at vi går fra hverandre. Da vil jeg heller være enslig. Ikke noe dårlig liv det heller. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 27. januar 2023 #46 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 22.1.2023 den 23.18): Jeg hadde en sånn mann. Så sviktet han meg. Derfor er dette, som mange liker, blitt min anti-drømmemann. Får angst og lyst til å gråte av tanken på å date noen som eksen. Han jeg dater nå, er ikke så lett å like og kommunisere med. Han prater rett fra levra og kan si upassende ting. Han tjener 1/3 mer enn meg og er gjerrig. Han er elendig på å planlegge avtaler. Han driver hverken med kunst eller musikk. Han har ikke smilende øyne; han har enten et mørkt blikk eller (aleine sammen med meg) øynene til en betatt liten gutt. Han har mange fine sider men de er nesten helt omvendt av eksen. Anonymkode: 664ff...91d Jeg er lei meg for å høre at du ble sviktet av mannen din. Jeg tenker at det er en fin ting at vi alle har ulike preferanser. Det betyr at det er større sjanse for å finne noen for alle. Og selvsagt er en liste man skriver før man treffer drømmemannen/dama, og det som betyr noe når du finner en du blir glad i ikke alltid det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DreamWorks Skrevet 27. januar 2023 #47 Del Skrevet 27. januar 2023 Jeg har ikke noen bevisste kriterier men seg jo at jeg forelsker meg i samme type mann. De har samme kropp, noe ala lik personlighet også. Så noen ubevisste kriterier har jeg nok likevel. Men to kriterier ved samliv har jeg. Monogami og at vi ikke er langt ute på hver vår side av politikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #48 Del Skrevet 28. januar 2023 Jeg trenger ikke noen drømmemann. Men for at jeg skal være interessert, må mannen: - Ha det normalt ryddig/rent hjemme. Altså ikke masse rot og skrot, ting som ikke er vasket på 20 år, gardiner som er revnet, store stabler med ting han ikke bruker, enten det er emballasje eller dvd'er, matrester som blir liggende på gulvet, osv. - Normalt god hygiene - Han må være morsom! - Kjemien må være sånn at jeg gleder meg til å høre fra han/sende han meld, gleder meg til å treffe han og har lyst til å inkludere han i planene mine - Empatisk, evner å se de rundt seg - Han må være interessert i meg. Altså ikke bare prate om seg selv, men også kunne stille spørsmål som "hvordan gikk det på x?" og deretter oppfølgningsspørsmål. - Samme landsdel, omtrent samme alder (+/- 10 år), samme ønsker for fremtiden f.eks. når det gjelder barn. - Relativt oppegående - Ærlig og lojal. - Jeg ønsker å bli prioritert. Ikke alltid, men iblant. Anonymkode: b9db8...5b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #49 Del Skrevet 28. januar 2023 Er gift, og elsker mannen høyt! Kunne ikke tenkt meg et liv uten, MEN det er egenskaper jeg savner. Det er ikke noe galt med mannen min, men etter års samliv så er det ting som merkes. feks så har vi ingen felles hobbyer. Vi har vårt liv sammen med familien as, og så er vi med på hverandres hobbyer av og til. Men savner å ha en å dele gleden med. Ikke bare at vi er med for å please den andre. Trenger ikke å være alle hobbyer, men kunne godt hatt en felles. vi har ikke helt samme humor. Hadde jeg skullet hatt meg ny mann så hadde det vært mye høyere oppe på prioriteringslista. og en ting jeg ikke visste at var så viktig for meg: renslighet, ta vare på seg selv gjerne litt forfengelig. Mannen min er ingen boms, men han bryr seg ikke om klærna er slitte eller om sovesveis. Deodorant glemmer han nesten alltid. Anonymkode: 933d4...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #50 Del Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er gift, og elsker mannen høyt! Kunne ikke tenkt meg et liv uten, MEN det er egenskaper jeg savner. Det er ikke noe galt med mannen min, men etter års samliv så er det ting som merkes. feks så har vi ingen felles hobbyer. Vi har vårt liv sammen med familien as, og så er vi med på hverandres hobbyer av og til. Men savner å ha en å dele gleden med. Ikke bare at vi er med for å please den andre. Trenger ikke å være alle hobbyer, men kunne godt hatt en felles. vi har ikke helt samme humor. Hadde jeg skullet hatt meg ny mann så hadde det vært mye høyere oppe på prioriteringslista. og en ting jeg ikke visste at var så viktig for meg: renslighet, ta vare på seg selv gjerne litt forfengelig. Mannen min er ingen boms, men han bryr seg ikke om klærna er slitte eller om sovesveis. Deodorant glemmer han nesten alltid. Anonymkode: 933d4...007 Akkurat det siste bør vel kunne fikses på. Kjøpe noen nye klær og bruke deo. Anonymkode: 664ff...91d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #51 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Akkurat det siste bør vel kunne fikses på. Kjøpe noen nye klær og bruke deo. Anonymkode: 664ff...91d I teorien er det lett å fikse på, men jeg har ikke ansvar for å holde garderoben til mannen. Og å gå å mase på andres personlige hygiene over tid fører ikke til noe godt. Har mast i nok år nå. Er ikke nok til å avbryte et godt samliv for det Anonymkode: 933d4...007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #52 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 23.1.2023 den 0.17): Ei som ser naturlig pen ut, og som ikke behøver å sminke seg for å se fin ut. Kvinner som må sminke seg for å ikke se ut som en dass er noe av det verste jeg ser etter at hun har dusjet og ikke har rukket å sminke seg. Fysj Anonymkode: 65537...e7a Lagt merke til kravene til kvinnene her og sammenligner det med denne. Den ene parten skal ha 2023 Rolls Royce Phantom mens den andre vil kun ha en fungerende toyota corolla som kan kjøre uten å få motorstopp. Anonymkode: 8eff0...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Telmomarques Skrevet 29. januar 2023 #53 Del Skrevet 29. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 21.1.2023 den 23.55): God, gjerne tørr, humor. Kan le av seg selv (og meg....). Gjerne litt over snittet smart (jeg er gjennomsnittlig, og synes menn som er åpenbart smartere enn meg er sexy :p). Omsorgsfull og en god pappa. Opptatt av å ha det ryddig og rent, jeg er litt neat freak... Rolig, jeg kan fort bli stressa. Utseende? Gjerne skjegg Ikke undervektig.... Er forresten gift med mannen jeg beskriver nå på 11. året Han er kort, overvektig, "bare" VGS, bruker briller og hadde ikke hatt kjæreste før han ble 36 (det ble meg ). Han er også kjempesexy og uten tvil mannen i mitt liv - tusen ganger bedre enn kjekkasen på 1.90 jeg data i 20-åra, på alle måter. Jeg skjønner at det er vanskelig å fatte at voksne kvinner henger seg mindre opp i utseende enn det en gjennomsnittlig mann gjør, Men det er faktisk tilfellet - i voksen alder. Utfordringen er at kvinner også gjerne tenker ganske overfladisk frem til vi er 25, vi også. Og problemet er at de nerdete mennene (som min mann!) som gikk (mer eller mindre) single gjennom 20-åra surner, blir bitre og mister selvtillit. Da sliter de selv når de nærmer seg 30, og kvinner egentlig er klare for dem. Hvis de derimot klarer å holde hodet oppe, være åpne og nysgjerrige og by på seg selv - så er det mange damer som nærmer seg 30 som innser at shit, de guttungene de drassa rundt på gjennom 20-åra ikke akkurat er husbond- og pappamateriale.... EVIG glad for at jeg er sammen med han jeg er sammen med. Kunne ikke hatt en bedre mann og far til vårt barn. Anonymkode: f7fe6...512 Et av de mest nedverdingende kommentarene jeg har sett. Stakkars kar som råtnet bort i 20 års alderen, hatet seg selv så mye han falt for noen i den alderen. Endret 29. januar 2023 av Telmomarques Personlig info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #54 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): I teorien er det lett å fikse på, men jeg har ikke ansvar for å holde garderoben til mannen. Og å gå å mase på andres personlige hygiene over tid fører ikke til noe godt. Har mast i nok år nå. Er ikke nok til å avbryte et godt samliv for det Anonymkode: 933d4...007 Jeg hadde definitivt vurdert å gå om mannen ikke ivaretok hygiene. Det er jo den personen man skal lukte på, kysse, ligge med. Eventuelt hadde jeg tenkt depresjon eller autisme, for de fratar seg selv omsorg og velvære også, det er jo normalt å vaske og stelle seg ofte. Anonymkode: 664ff...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #55 Del Skrevet 29. januar 2023 Telmomarques skrev (1 time siden): ... Stakkars kar som råtnet bort i 20 års alderen, hatet seg selv så mye han falt for noen i den alderen Selvhat= stifte familie i 30-årene med noen som synes en er flott både inni og utenpå? Anonymkode: 664ff...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå