Gjest Hans Tore Skrevet 19. desember 2005 #21 Skrevet 19. desember 2005 Jeg er en mann på 24 år som har vært på nevnte strand. Den er lite å skryte av så hver helg i sommerferien arrangerte jeg nudistparty på min veranda. Mange pene piker der, og ereksjon var lovlig Og vi hadde små paraplydrinker.... mmmmmmmm.... mye bedre enn Søm. 1
Gjest Gjest_shine21_* Skrevet 19. desember 2005 #22 Skrevet 19. desember 2005 Hørte med folk i klassen min for å se om jeg har dummet meg ut, og det hadde jeg visst, er en på søm, men igjen trodde hun som sa det at den ikke er det lengre. Så det er mulig du trådstarter sitter og leker deg hva! ← åja..det stemmer d...hadde glemt den.. men vet ikke akkurat hvor mye den blir brukt på denne måten...men ikke vet jeg...hehe...
Orestes Skrevet 19. desember 2005 #23 Skrevet 19. desember 2005 Jaja, høres jo ut som en kjekk opplevelse det der.
quq1234 Skrevet 8. desember 2015 #24 Skrevet 8. desember 2015 Jeg er en gutt på 30 år som hadde en snål opplevelse her i sommer.Var på nudist stranden i Kristiansand. Det var 1 dame og 2 menn som lå rundt noen meter unna. Jeg kunne se alle, og jeg kunne se rett hjem hos denne kvinnen som lå der. Jeg ble fryktelig opphisset av synet og det å ligge naken. Jeg ble hardere og hardere, og tilslutt så stod den rett opp. Til tross for dette ble jeg bare liggende på ryggen med kuken rett opp. Alle kunne se at jeg hadde ereksjon. Etterhvert så jeg en mann som sto et stykke ifra å runket. dette ble jeg faktisk veldig kåt av. Etterhvert ble jeg liggende i skyggen, derfor flyttet jeg meg, la meg på en diskre plass, men vist jeg stod kunne jeg se alle, og alle kunne se meg. Det føltes deilig å stå å kikke rundt på de andre mens jeg selv hadde stå. Etterhvert kom denne runkende mannen bort å la seg ved siden av meg. Det var veldig spennende å se kuken så nærme. Jeg la meg ned å lukket øynene, så kjennte jeg at han forsiktig begynnte å runke meg. I begynnelsen var jeg litt nærvøs, i og med at det var mange som kunne gå forbi og dermed se hva som skjedde. Skøyv han litt bort å ble liggende å se på kuken hans. Etterhvert klarte jeg ikke å motså fristelsen, så jeg begynnte å suge han. Det fortsatte med at han sugde meg til jeg ga han ei stor ladning i munnen. Etter dette ble jeg litt rar, så jeg pakket sammen å dro. Men i ettertid så fantaserer jeg daglig om å gå rundt med ereksjon, slik at alle kan se det. Jeg fantaserer om å ligge i vannkanten med kuken i været med masse mennesker rundt. Neste år skal jeg likke med ereksjon hele tiden, å ikke være sjenert å snu meg om. Er jeg heldig blir jeg sugd av en tilfeldig person.Hei. jeg er en gutt på 20 år som var innom nudist stranden i kristiansand her for et par måneder siden. da jeg kjørte bilen og parkerte den der så jeg at det sto en bil der med en mann inni jeg tenkte ikke noe ovrer det og gikk ned og kledde av meg for og slappe av på svaberget. da jeg var helt naken hørte jeg en stemme som spurte om jeg ville ha selskap eller være alene. jeg svarte fort og litt engstelig at jeg ville gjerne ha besøk. jeg kjente penisen min begynte og pumpe og den ble stiv ! jeg prøvde og skjule den men uten nytte. så spurte mannen om han kunne ta på den. jeg var litt redd men samtidig spreng kåt så jeg svarte ja. han begynte og runke meg forsiktig også ble jeg våt og kikket ned der jeg fikk se hode hans over den stive kuken min han sugde meg hardt og jeg greide ikke si et ord. og pluttselig spruta jeg i munnen hans men han bare fortsatte så ble jeg litt redd og reiv på meg klærene han spurte om vi skulle møtes igjenne og jeg sa ja! og vi avtalte tid og sted men jeg turte ikke igjenn! skulle ønske jeg hadde møtt opp ! var en utrolig spendene hendelse og ikke minst sykt tendenes ! besøk stranda og du er garanttert en nydelig orgasme! 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #25 Skrevet 12. januar 2017 Tøysetråd. Har vært på nakenstrender i hele verden. Så slipper du tanlines, og får frisk luft overalt. Utrolig deilig. Litt dumt at du med denne tøysetråden bygger opp om ryktet om mye rare folk. Det er jo omvendt. Når menn ligger der, kan den svulme litt opp. Og det er naturlig. Men da legger de seg over på magen. Eller på siden inn mot kjæresten. En gang jeg var på Kalvøya fikk kjæresten min kraftig ereksjon. Da tok vi bare håndkledet rundt oss og gikk opp på svabergene ovenfor. Der det ikke var noen. Fikk bearbeidet den, slik at den ikke stod som et spyd. Litt spesielt å ligge på stranda etterpå med musa full av sæd. Mye folk den dagen også. Anonymkode: eef3c...8ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå