Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Vet ikke om det er riktig underkategori, men det er jo relatert til det sosiale, og ikke teknologisk liksom. 

Jeg fikk ny telefon, og da jeg lastet ned snapchat, var det tydeligvis en oppdatert versjon. Tenkte ikke noe over det, men jeg ser at man kan legge til folk hurtig ved at det kommer opp forslag til personer. Jeg har ikke gjort det. 

Men så er det da folk som legger til meg. Har trodd at det kanskje er noen jeg kjenner, så godtatt. Men det er totalt ukjente personer. 

Det er gjerne motsatt kjønn, og i perfekt alder (jeg er skilt og har barn og er i begynnelsen av 30 årene). De er hyggelige og ikke noe mas, men er dette en vanlig måte å bli kjent med folk på i disse dager? Sånn sammenlignet med tinder? Er det vanlig for oss mellom tretti og førti? 

Jeg blokkerer jo personen hvis det har gått over en grense, tenker det er ikke verre 😅

Anonymkode: fd302...036

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er de som gjør det, men helt random ukjente.. har inntrykk av de fleste er bare tullete folk

Skrevet
svartkatt skrev (9 minutter siden):

Det er de som gjør det, men helt random ukjente.. har inntrykk av de fleste er bare tullete folk

Ja det var en som var ganske spesiell, så han blokkerte jeg. Men ellers hyggelig liksom. 

Anonymkode: fd302...036

Skrevet

Du kan skru det av en plass om du vil, mener jeg 🤔 Husker ikke helt. Har gjort det, men nå har jeg opplyst om snap flere plasser så er på en måte like langt 😂 Da har de hvertfall snappen fra et sted jeg har valgt det. Men virker som det er helst de mest desperate og kåte som legger meg til da.. 😖

Skrevet

Har ingen problemer med at folk tar kontakt med meg på snap, er derfor jeg er på snap, er de irriterende eller plagsomme slettes de. 

Anonymkode: 27f5c...ff2

Skrevet

Du kan slå av at helt randomme finner deg. At du kommer opp som et forslag. 

Innstillinger -> Personvernkontroller -> Se meg i Legg til raskt -> Slå av «Vis meg i andres lister»

Anonymkode: 58f74...0a9

• Liker 1
Gjest Raptuss
Skrevet

Har ikke opplevd å bli lagt til av tilfeldige folk på Snapchat. Hadde nok blitt litt skeptisk vil jeg tro. 

Skrevet

Flere som har lagt meg til, og tatt kontakt. De fleste er  menn i forhold, og har ekstra snapkonto til dette bruket. Jeg blokkerer etterhvert. Men har chattet med noen, kun for å finne ut hvem de er, og hva de vil. 

Anonymkode: e45f0...f87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...