AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Skrevet 21. januar 2023 Har vært gift i snart 20 år og har to barn med mannen. Han er en snill mann i bunnen med mye humor og egentlig omsorg for andre (enn meg tydeligvis). Nå som barna har blitt ungdommer har jeg plutselig fått mer tid til å tenke. Jeg føler at mannen ikke respekterer meg når han knapt nok ikke løfter en finger hjemme selv etter 100 krangler om dette både her hjemme og i parterapi som vi har gått til noen ganger. Han er heller ikke noe glad i å snakke om følelser og sexlivet er så og si dødt. Jeg har masse sexlyst men orker knapt å kysse mannen fordi jeg føler meg så oversett på det emosjonelle planet. Han er også veldig glad i gå ut om helgene, men sier ofte fra sent at han går ut og gir ikke beskjed om at han blir sen hvis han drar på nachspiel. Jeg er ikke redd for utroskap (han vil gjerne at jeg blir med hele tiden), bare så det er sagt. Jeg irriterer meg grønn over mangelen på informasjon selv om jeg har etterspurt dette i årevis. Det plager meg virkelig! Han vil gjerne sove leeenge på morgenen å se på sport på tv når han først står opp rundt 14.30. Han blir veldig gjerne med ut på ting på dagtid hvis jeg spør han, men han har aldri overskudd til å hjelpe til hjemme. Lager av og til middag, men det er stort sett det. Jeg tenker på samlivsbrudd hvertfall 3 ganger i uka. Det som holder meg igjen er at jeg vil at barna skal ha ett hjem, så lenge det ikke er snakk om utroskap, vold, gambling eller rus. I tillegg er det styrete å dele opp eiendeler og skille økonomien i disse tider. Føler at jeg kveles og blir "hun sure kona hjemme" fordi jeg ikke godtar at han gjør som han vil. Noen andre som har valgt å bli i et skrantende forhold og ble det bedre etterhvert? Har noen gode råd til meg? Anonymkode: b501f...130
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #2 Skrevet 21. januar 2023 Gjør ikke husarbeid men går ut i helgene? For noen rare prioriteringer hos en familiemann. Anonymkode: 095e7...a87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå