Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå to år siden det ble slutt med eksen, og jeg klarer ikke glemme han, og kommer ikke over den sorgen av det som ikke ble. 

Vi var bare sammen ett år, hvor første halvår var fint, og siste halvår var veldig destruktivt og dårlig. Jeg hadde det overhodet ikke bra i forholdet på slutten, men fortsatt ville jeg ikke ut. Var en filleting som ble slutten, fordi vi begge er like sta. 

Han angret seg fort, men da hadde jeg allerede flyttet ut og kjent på hvor deilig det var. Nå angrer jeg bittert på at jeg kastet bort sjansene han ga meg til å bli sammen igjen, men samtidig ser jeg et mønster; han kom kun tilbake når frykten for at jeg skulle være med noen andre tok overhånd. Hvis han visste hvor han hadde meg, ga han f. Det ble litt sånn at når han ville ha meg, ville ikke jeg ha han, og når jeg villa ha han ville ikke han ha meg. Så da var det kanskje ikke ekte likevel? 

fikk kjæreste 1 år etter bruddet, men det tok nylig slutt fordi jeg rett og slett ikke klarer å glemme eksen. Og det gjør fryktelig vondt! 

Anonymkode: 2d1f4...61b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er mange som forhaster seg videre. Men jeg vil råde deg til å ikke forhaste deg inn i noe nytt forhold. Du må kjenne at du er klar til å elske en ny person først. Forsøk å tenk at det er slutt med han for en grunn. Prøv å finn interesser / pleie interesser og fokuser på annet. :)

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Skrevet

Da har du lært noe på veien :hjerte:Du savner de gode periodene. Det betyr jo ikke at eksen var den rette.

Når du får bearbeidet skikkelig, så vil de gode periodene komme med en person som passer bedre. Men bruk tid :hjerte:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
12 minutter siden, Tradegy said:

Da har du lært noe på veien :hjerte:Du savner de gode periodene. Det betyr jo ikke at eksen var den rette.

Når du får bearbeidet skikkelig, så vil de gode periodene komme med en person som passer bedre. Men bruk tid :hjerte:

Enig i dette ❤️. Det er som oftest alltid noen gode perioder i hvert forhold, men det betyr ikke at eksen er den rette. Han er eks av en grunn 😊

Endret av Eloise12345
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...