Gå til innhold

Balkong/Terssa vendt mot gateplan burde fjernes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det burde vært regulert bort. Helt ærlig, det er utrolig utrivlig å gå i byen og nært byen forbi bygårder som har terasse vendt ned mot gateplan. Jeg vil ikke gå i byen å se skittentøy til tørk. Det er stygt å se byromsvegger med terasser som stikker ut til hån mot omgivelsene.

Burde man rett og slett ekspropriere terasser og balkonger i tettbygde områder eller midt i byen som vender mot gateplan?

Anonymkode: 4fdb8...4d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Burde man rett og slett ekspropriere terasser og balkonger i tettbygde områder eller midt i byen som vender mot gateplan?

Man kan jo ikke gjøre det fordi 1 person har et problem med det. Bruker du vanligvis å tenke at verden skal innrettes etter din smak?

• Liker 8
Skrevet

Det finnes mange ting jeg ikke synes er særlig pent, men jeg forventer ikke at det skal forbys bare fordi jeg ikke liker det.

Jeg tror at du enten er uhyre spesiell, eller så kjeder du deg på en lørdag og finner på tøys å skrive om på KG.

Anonymkode: be9f2...357

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):Jeg vil ikke gå i byen å se skittentøy til tørk.

Anonymkode: 4fdb8...4d4

De aller fleste henger nyvaska og dermed rent tøy til tørk, så du slipper å se skittentøy som tørker. 

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...