AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Skrevet 21. januar 2023 Jeg vet ikke hvor det gikk galt på veien, men etter jeg ble 30 år og fikk barn så opplever jeg at menn kun vil ha sex med meg og ikke er interessert i forhold. Mulig jeg tiltrekkes feil menn, men slik er møtet mitt med menn: Menn type 1: Blir truet at jeg har sterk personlighet, er direkte, ærlig, tøff og ikke går rundt grøten siden de selv er alfahanner. Jeg har dessverre en del maskuline trekk ved min personlighet, men jeg har hele livet trivdes best med å ha guttevenner og liker mye av det samme som menn gjør, selv om jeg har venninner fra barneskolen jeg også er med. Utseendemessig er jeg en blanding av Blake Lively og Emma Roberts, så jeg ser utrolig feminim ut og bruker mye kjoler både til hverdag og fest. Menn type 2: Sier de aldri hadde tatt kontakt med en som meg på byen i frykt for å bli avvist. De kan ikke tro at en som meg liker de. De blir ofte så redd for å møte meg eller date meg videre i frykt for at jeg ikke vil ha de eller kommer til å velge de bort. Disse menn får ekstremt mye bekreftelse av meg, men deres egen usikkerhet kan ikke jeg ta ansvar for. Så ser jeg de blir gift eller samboer med en kvinne noen år senere som jeg personlig ikke synes ser så bra ut. Jeg føler jeg aldri vinner her og jeg er tydelig om hva jeg søker fra start. Hvordan kan jeg selv få ekteskap og familie? Hva gjør jeg feil? Anonymkode: e724f...74c 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #2 Skrevet 21. januar 2023 Jeg kjenner at jeg gruer meg for resten av denne tråden, som er ganske prototypisk for "menn vil bare ha sex med meg" -tråder. Jeg tror du har dannet deg noen ideer, som ikke nødvendigvis stemmer, om hvorfor ditt og datt. Du trenger kanskje bare å møte flere, og ikke dvele for lenge med å gå videre. Hvis du ikke liker å ha sex på veien, så lar du være. Utgangspunktet er at du må treffe dem som faktisk vil ha kjæreste og parforhold. De andre greier du ikke å ligge deg til noe fast med. Anonymkode: 6d712...93c 9
Cisco Skrevet 21. januar 2023 #3 Skrevet 21. januar 2023 Hvem vil oppdra/forsørge en annen manns barn? 13 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #4 Skrevet 21. januar 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kjenner at jeg gruer meg for resten av denne tråden, som er ganske prototypisk for "menn vil bare ha sex med meg" -tråder. Jeg tror du har dannet deg noen ideer, som ikke nødvendigvis stemmer, om hvorfor ditt og datt. Du trenger kanskje bare å møte flere, og ikke dvele for lenge med å gå videre. Hvis du ikke liker å ha sex på veien, så lar du være. Utgangspunktet er at du må treffe dem som faktisk vil ha kjæreste og parforhold. De andre greier du ikke å ligge deg til noe fast med. Anonymkode: 6d712...93c Alle menn jeg møter sier de vil ha kjæreste og parforhold. Jeg skriver ikke eller møter noen som sier annet. Så viser det seg at de ikke vil det med meg da, selv om jeg har alle egenskaper de ser etter. 😊 Anonymkode: e724f...74c 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #5 Skrevet 21. januar 2023 Utseende teller ikke alt da. At ikke du liker utseende på folk, betyr jo ikke at andre er enig med deg. Du kan virke litt desperat, samme hvor pen du er, det ødelegger... Anonymkode: 97973...8ed 7
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #6 Skrevet 21. januar 2023 Alfahanner finnes ikke, så den teorien kan du trygt legge vekk. Du virker jo ganske høy på deg selv, så kanskje det er dette som gjør at mennene skyr banen, selv om de bruker en annen unnskyldning, sannsynligvis for ikke å såre deg. Anonymkode: a189a...837 14
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #7 Skrevet 21. januar 2023 Som brukeren i er tror heller ikke jeg at analysen din av deg og situasjonen din nødvendigvis stemmer med virkeligheten. Syns også at måten du skriver innlegget ditt på får deg til å virke lite sjarmerende og usympatisk på et vis. Kan jo være at det er det som får disse mennene til å velge en kvinne som «du personlig ikke syns ser så bra ut». Anonymkode: c4e21...e45 18
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #8 Skrevet 21. januar 2023 Cisco skrev (26 minutter siden): Hvem vil oppdra/forsørge en annen manns barn? Overraskende mange Anonymkode: 9d706...fb6 3 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #9 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg vet ikke hvor det gikk galt på veien, men etter jeg ble 30 år og fikk barn så opplever jeg at menn kun vil ha sex med meg og ikke er interessert i forhold. Mulig jeg tiltrekkes feil menn, men slik er møtet mitt med menn: Menn type 1: Blir truet at jeg har sterk personlighet, er direkte, ærlig, tøff og ikke går rundt grøten siden de selv er alfahanner. Jeg har dessverre en del maskuline trekk ved min personlighet, men jeg har hele livet trivdes best med å ha guttevenner og liker mye av det samme som menn gjør, selv om jeg har venninner fra barneskolen jeg også er med. Utseendemessig er jeg en blanding av Blake Lively og Emma Roberts, så jeg ser utrolig feminim ut og bruker mye kjoler både til hverdag og fest. Menn type 2: Sier de aldri hadde tatt kontakt med en som meg på byen i frykt for å bli avvist. De kan ikke tro at en som meg liker de. De blir ofte så redd for å møte meg eller date meg videre i frykt for at jeg ikke vil ha de eller kommer til å velge de bort. Disse menn får ekstremt mye bekreftelse av meg, men deres egen usikkerhet kan ikke jeg ta ansvar for. Så ser jeg de blir gift eller samboer med en kvinne noen år senere som jeg personlig ikke synes ser så bra ut. Jeg føler jeg aldri vinner her og jeg er tydelig om hva jeg søker fra start. Hvordan kan jeg selv få ekteskap og familie? Hva gjør jeg feil? Anonymkode: e724f...74c Det der med direkte, tøff og ærlig er ikke populært hos mannfolk Anonymkode: 9d706...fb6 5 3
artigmedsex Skrevet 21. januar 2023 #10 Skrevet 21. januar 2023 (endret) Det er en naturlig utvikling som gjelder veldig mange. De fleste menn som søker og egner seg for stabile forhold de er i forhold innen de har passert 30. Dersom du ønsker å finne en mann som har blitt glemt på veien, så må du prøve enda hardere, være enda mer ydmyk og stille lavere krav. De finnes helt sikkert, men ikke i rikt monn. Dette skjønner du helt prefekt selv, problemet er vel heller at det er en tung realitet og ta innover seg. Det blir bare verre med tiden. Endret 21. januar 2023 av artigmedsex 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #11 Skrevet 21. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Overraskende mange Anonymkode: 9d706...fb6 Nei, det er ikke overraskende. De fleste av oss som dater kvinner med barn har nok ingen forestilling/ønske om å overta farsrollen. Dessuten er nok fokuset vårt på mor, ikke på far. Det er dessuten sjelden nødvendig å forsørge mødre med barn, da de som regel klarer seg fint selv. Anonymkode: a189a...837 3
norw Skrevet 21. januar 2023 #12 Skrevet 21. januar 2023 Cisco skrev (30 minutter siden): Hvem vil oppdra/forsørge en annen manns barn? Det er jo mange. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #13 Skrevet 21. januar 2023 artigmedsex skrev (1 minutt siden): Det er en naturlig utvikling som gjelder veldig mange. De fleste menn som søker og egner seg for stabile forhold de er i forhold innen de har passert 30. Dersom du ønsker å finne en mann som har blitt glemt på veien, så må du prøve enda hardere, være enda mer ydmyk og stille lavere krav. De finnes helt sikkert, men ikke i rikt monn. Dette skjønner du helt prefekt selv, problemet er vel heller at det er en tung realitet og ta innover seg. Men det bør du for tiden renner ut. Og realiteten er at det er bedre å være alene. Hilsen ei som har brukt (les «kastet bort») 37år av livet sitt på å tro at kvinne ikke kan være lykkelig uten mann. Anonymkode: 9d706...fb6 1 2
artigmedsex Skrevet 21. januar 2023 #14 Skrevet 21. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Og realiteten er at det er bedre å være alene. Hilsen ei som har brukt (les «kastet bort») 37år av livet sitt på å tro at kvinne ikke kan være lykkelig uten mann. Anonymkode: 9d706...fb6 Man kan være lykkelig både i og utenfor forhold. Det som er viktig er at man er realistisk. Det nytter ikke å håpe å tro at verden tilpasser seg våre idealer. Verden er slik den er, og realiteten er at menn like underdanige kvinner, og bytter gjerne til ei yngre om muligheten er der. De mennene som er trofaste livet ut og lever opp til det perfekte idealet til kvinner er ofte tøffelhelter. Når de blir eldre så synker tesosteronet og de endre opp feminine og avhengig av kvinnen i livet, mens hun bryr seg stadig mindre om dette androgyne vesenet som sover ettermiddagslur, som har fått stor mage og impotens. Tankene svirrer rundt exiten. Skulle bare visst hvor mange som har det slik, og de kan upvote denne posten, så vil du se at det er bytdelig mange av de her også.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #15 Skrevet 21. januar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Og realiteten er at det er bedre å være alene. Hilsen ei som har brukt (les «kastet bort») 37år av livet sitt på å tro at kvinne ikke kan være lykkelig uten mann. Anonymkode: 9d706...fb6 Spørsmålet er jo ikke hvorvidt kvinner kan være lykkelige uten mann, men om du kan være det. Det kan jo endre seg gjennom livet, men de fleste som har jevnt over gode erfaringer med det motsatte kjønn, tror jeg er lykkeligere i forhold enn alene. Anonymkode: a189a...837 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #16 Skrevet 21. januar 2023 Har selv motsatt problem. Vil bare ha en elsker jeg kan treffe når det passer meg. Men neida, de blir så touchy og feely, ganske så needy og furt når jeg heller vil treffe venninner når jeg har barnefri. Og så kommer ønsket om å treffe barna 🙄 Jeg er helt ærlig fra start om at jeg kun ønsker vennskap med "noko attåt", at jeg ikke har tid eller overskudd til et forhold og så begynner de å mase etter et par mnd. Har ikke lyst på ONS, det gir meg fint lite. Anonymkode: ee0eb...9bc 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #17 Skrevet 21. januar 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Har selv motsatt problem. Vil bare ha en elsker jeg kan treffe når det passer meg. Men neida, de blir så touchy og feely, ganske så needy og furt når jeg heller vil treffe venninner når jeg har barnefri. Og så kommer ønsket om å treffe barna 🙄 Jeg er helt ærlig fra start om at jeg kun ønsker vennskap med "noko attåt", at jeg ikke har tid eller overskudd til et forhold og så begynner de å mase etter et par mnd. Har ikke lyst på ONS, det gir meg fint lite. Anonymkode: ee0eb...9bc Viser bare at mange, uansett kjønn, ikke er i stand til å kontrollere følelsene sine. Skjønner ikke at det er overraskende eller vanskelig å forstå. Det er jo en risiko man definitivt løper når man bare vil ha en elsker, og som mange av oss med livserfaring har vært på begge sider av. Anonymkode: a189a...837 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #18 Skrevet 21. januar 2023 Menn takler ikke damer som er tøffere enn dem. De vil bli beundret, og sett opp til. "Ååå sååå flink du var til å sette inn den spikeren". Du må bli litt mer hjelpeløs, om du vil ha en mann. Anonymkode: e5e4e...6d6 7 2
bullehurk Skrevet 21. januar 2023 #19 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Alfahanner finnes ikke, så den teorien kan du trygt legge vekk. For noe tull 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #20 Skrevet 21. januar 2023 Menn vil ikke ha forhold, men bare tømme seg i flest mulig damer. Så er bedre å holde seg unna. Anonymkode: 28270...b15 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå