Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid tilbake kan du finne utførte betalinger i din bank?

Andre god ting som finnes i banken du er kunde i nettbanktjenesten?

Anonymkode: b5072...c49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan finne tre år tilbake i begge bankene mine.

Hva som er bra...? Har nå to banker, pluss nettbank på kredittkort i to andre. Har hatt en annen tidligere også. Forskjellen mellom nettbankene er oppsett. Har enda ikke oppdaget noen ulike tjenester.

Eller jo, hovedbank har oversikt hvor de har puttet inn hvilke kategorier jeg har handlet i. Den funker omtrent så bra at vipps til privat kattepass er i kategori mat og drikke, overføring til en egen sparekonto er hobby, mens en annen overføring til egen kontoner boliglån, og lading av el-bilner under klær. Altså fullstendig ubrukelig... 

Anonymkode: 10cc4...b0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan finne tre år tilbake i begge bankene mine.

Hva som er bra...? Har nå to banker, pluss nettbank på kredittkort i to andre. Har hatt en annen tidligere også. Forskjellen mellom nettbankene er oppsett. Har enda ikke oppdaget noen ulike tjenester.

Eller jo, hovedbank har oversikt hvor de har puttet inn hvilke kategorier jeg har handlet i. Den funker omtrent så bra at vipps til privat kattepass er i kategori mat og drikke, overføring til en egen sparekonto er hobby, mens en annen overføring til egen kontoner boliglån, og lading av el-bilner under klær. Altså fullstendig ubrukelig... 

Anonymkode: 10cc4...b0c

Jeg betalte ned 220 000 kr på boliglånet I januar og oversikten sier jeg har brukt 220 000 kr på restaurantbesøk siden 1 januar 🌟 selv om overføringen har gått til lånenummer i samme bank 🥳

Anonymkode: d4ba3...095

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg betalte ned 220 000 kr på boliglånet I januar og oversikten sier jeg har brukt 220 000 kr på restaurantbesøk siden 1 januar 🌟 selv om overføringen har gått til lånenummer i samme bank 🥳

Håper maten smakte😁

Anonymkode: 33292...ba5

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du vet du kan endre dette selv? 

Anonymkode: 6f6cc...b9d

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er bare å endre, det. 

Anonymkode: 1fa43...dc6

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du vet du kan endre dette selv? 

Anonymkode: 6f6cc...b9d

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er bare å endre, det. 

Anonymkode: 1fa43...dc6

På ingen måte poenget 🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...