Gå til innhold

Ksamil, Albania

sikkerpådet

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som har vært her i juli? Er det så mye folk som det ser ut som på strendene? Og hva er pris på solsenger? Fint?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg var der i slutten av juni i fjor, og det var ganske mye folk allerede da. Det er stort sett tett i tett med solsenger langs hele strendene, og spilles en del musikk rundt omkring (ved strendene som ligger nær sentrum). Strendene er veldig flotte, og utrolig klart vann! Men jeg synes bare det er dumt at de dekker alle til med solsenger og parasoller. Det er også mulig å dra til strender som ligger i nærheten, hvor det gjerne er litt roligere. Vi lå stort sett med bassenget på hotellet, men dro til "Mirror beach" en dag. Veldig flott strand. Husker ikke helt hva vi betalte for solseng der. Kanskje rundt 50 kr dagen. Men tror det er dyrere på de fineste strendene i sentrum.

Mange fine plasser å spise middag og se på solnedgangen og sånt da😊

Anonymkode: 73ae6...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei,

Jeg var der i slutten av juni i fjor, og det var ganske mye folk allerede da. Det er stort sett tett i tett med solsenger langs hele strendene, og spilles en del musikk rundt omkring (ved strendene som ligger nær sentrum). Strendene er veldig flotte, og utrolig klart vann! Men jeg synes bare det er dumt at de dekker alle til med solsenger og parasoller. Det er også mulig å dra til strender som ligger i nærheten, hvor det gjerne er litt roligere. Vi lå stort sett med bassenget på hotellet, men dro til "Mirror beach" en dag. Veldig flott strand. Husker ikke helt hva vi betalte for solseng der. Kanskje rundt 50 kr dagen. Men tror det er dyrere på de fineste strendene i sentrum.

Mange fine plasser å spise middag og se på solnedgangen og sånt da😊

Takk for info. Hadde dere bil for å komme ut til disse strendene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, sikkerpådet said:

Takk for info. Hadde dere bil for å komme ut til disse strendene? 

Ja, vi hadde leiebil som vi kjørte rundt i. Gikk veldig fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...