Gå til innhold

Steriliserte menn - erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2023 den 14.03):

Noe annet er om du opererer prostata, da spruter du ikke lengre. Savner sårt spruten på mannen  :( 

Anonymkode: 0d278...ed2

Min mann har også hatt prostatakreft. Helt greit uten sprut. Alternativt er jo mye verre......

Anonymkode: 5c6fe...357

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supert. Slipper prevensjon.  Er kvinne.  Håper det aldri bli slutt. For jeg gidder ikke å gå på prevensjon igjen. 

Anonymkode: 781c1...521

Skrevet

Viktig tema du tar opp TS

Vi har lenge vurdert å sterilisere meg siden vi ikke vil ha flere barn. Jeg har vært litt redd for at jeg skal føle meg mindre mann.... vet at dette er feil. Tenker på at der vil bli en lettelse  å slippe å tenke på prevensjon igjen. Vi bruker ikke hormonell prevensjon da vi ikke helt stoler på at det virker 100%. "Frykten" for flere barn legger en liten demper på sexlivet vårt. Håper vi skal få tilbake sex magien vi hadde sammen vi jobbet for å bli gravide.... selv om målet er litt endret da det ikke blir baby ut av det..... 

Noen erfaringer? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 15.23):

Min mann har også hatt prostatakreft. Helt greit uten sprut. Alternativt er jo mye verre......

Anonymkode: 5c6fe...357

Ja det er sant, men savner å kjenne han bli hard rett før og at han spruter meg varm innvendig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2023 den 9.57):

Denne går til både kvinner og menn: hva er deres erfaringer med menn som er sterilisert (vasectomi)? Er alt som før? Ereksjon, lyst, sæd (mengde og konsistens) osv.

Oppleves det positivt for kvnnens lyst? Altså å slippe både prevensjon og frykten for å bli gravid?

Anonymkode: fa810...7b2

Akkurat som før, men slipper stress med prevensjon

Anonymkode: 88721...570

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2023 den 16.11):

Ja det er sant, men savner å kjenne han bli hard rett før og at han spruter meg varm innvendig.

Seriøst? Har aldri kjent spruten inni meg. Tenker det hadde vært digg å slippe sølet. Du kan jo bare sovne på stedet!

Anonymkode: c7e4e...eae

AnonymBruker
Skrevet

Sterilisert i halvannet år nå ... veldig fornøyd.

Merker ingen "teknisk" forskjell, men det er ålreit å slippe å styre med annen prevensjon (kondom for oss). Nå er det forspill, pulings, koseknulling etterpå helt uten tanke på at det blir noe mer ut av det. Digg å kunne kjenne at jeg tømmer meg inni dama igjen.

Kåthet, ereksjon, konsistens og mengde sæd, smak, alt det samme. Er du mann og ferdig med å få unger, gå til Dr. SnippSnipp og bli ferdig med det.

Anonymkode: 98ffe...bb3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan absolutt anbefale det! Gjorde det som 28-åring, og har ikke angret en eneste dag. Det ble jo etterhvert et par yngre damer som trodde at jeg var klar for 2. runde med unger som skilt 35-40 åring, men der tok de feil gitt 😁 Ikke at det var noe stort tap for min del, da de var alt annet enn spektakulære sexpartnere. Men det var jo greit å prøvekjøre dem en liten stund uten risiko for uønskede konsekvenser.....

AnonymBruker
Skrevet
Mann1977 skrev (På 22.2.2023 den 0.31):

Viktig tema du tar opp TS

Vi har lenge vurdert å sterilisere meg siden vi ikke vil ha flere barn. Jeg har vært litt redd for at jeg skal føle meg mindre mann.... vet at dette er feil. Tenker på at der vil bli en lettelse  å slippe å tenke på prevensjon igjen. Vi bruker ikke hormonell prevensjon da vi ikke helt stoler på at det virker 100%. "Frykten" for flere barn legger en liten demper på sexlivet vårt. Håper vi skal få tilbake sex magien vi hadde sammen vi jobbet for å bli gravide.... selv om målet er litt endret da det ikke blir baby ut av det..... 

Noen erfaringer? 

Vi er bare seksuelle partnere, men min partner steriliserte seg for ett år siden. Og vi har vært "sammen" i snart to år. Jeg merket ingen forskjell. Ereksjon, sprut og lyst er lik som før. Eneste forskjellen er at vi begge slapper mye mer av. Han er superfornøyd, og det er jeg også. Men jeg går på prevensjon i tillegg ( p-stav for å slippe mens- hater det månedlige stresset). Så vi er dobbelt beskyttet. Han sier selv at han ikke merker noen forskjell på lyst eller sprut, og er veldig glad for valget da han ikke ønsker flere barn. 

Anonymkode: 80a13...c14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...