Gå til innhold

Eksen kommer tilbake å sier han savner meg…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen har tatt kontakt og forteller han savner meg, og alle slike fine ting.. Men han sier ikke noe om at han ønsker å fikse opp i noe.. Eneste han sier er at han håper vi kan være venner og vil møtes igjen. Litt usikker på hva er det han vil.. Ønsker han å komme tilbake?

Anonymkode: 63a4d...d14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lett tilgjengelig sex

Anonymkode: bd73b...84a

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lett tilgjengelig sex

Anonymkode: bd73b...84a

Er det jeg også tenker. 

Skrevet

Hørtes ut som det er sex som er greia ja. Ville du godtatt en slik relasjon? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eksen har tatt kontakt og forteller han savner meg, og alle slike fine ting.. Men han sier ikke noe om at han ønsker å fikse opp i noe.. Eneste han sier er at han håper vi kan være venner og vil møtes igjen. Litt usikker på hva er det han vil.. Ønsker han å komme tilbake?

Fikse opp i hva?

Skrevet

🔺

Anonymkode: ee187...5f3

• Liker 2
Skrevet

Tror nok sjansen er stor for at det er sex han er ute etter....

• Nyttig 1
Skrevet

Han vil fiske hos deg for å sjekke om sjansene er gode. Han vil ha sex eller et forhold han ikke må jobbe for.

Anonymkode: 6bf09...f4e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Spør han hvorfor han forteller deg det, og hvorfor han tenker det vedgår deg. 

Og TS ansvar for ditt eget liv. Du burde virkelig ikke la andre bestemme  om du er i et forhold eller ikke.

Anonymkode: c506d...cf1

Skrevet

Hvorfor ble det slutt mellom dere? Har du fortsatt følelser for han? Av erfaring og det jeg har hørt hvis man går tilbake er at gamle problemer vil dukke opp igjen??? Vennskap ja hvorfor ikke. Ingen vits i å gå og være bitter heller. Han har jo ikke direkte sagt at han ønsker et nytt forhold med deg men vanskelig å vite hva han vil?? 

Skrevet

Han vil ha sex fordi han ikke får tak i noe annet og håper du er dum nok til å falle for det. Han kommer til å si at dere har det fint som dere har det med vennskap og sex. Han kommer ikke til å gi deg mer enn det og han kommer til å lete etter noe nytt mens han har deg til sitt bruk. 

Anonymkode: cc2cd...73f

• Liker 2
Skrevet

Klarer ikke han å slippe deg, så gjør deg enda mer utilgjengelig. 

Du risikerer å gjøre veien dobbelt så lang i etterkant. 

Råder deg sterkt til å holde ut, både fordi det er "fornuftig", men også rent kjemisk (for å høres litt dum ut). Skulle det ende i sex, så trigges belønningssystemet og tilknytningen forsterkes. 

Vips kompliserer man ytterligere. (Om du er i tvil, så tviler du ikke... :klem:)

• Nyttig 2
Skrevet

Merkelig? Hva er han ute etter? 

Skrevet

Han vil ha sex lett tilgjengelig. Det er det «vennskapet» han vil ha. Han har ingen han har sex med for tiden. Du er den nærmeste å få tak i. Jeg hadde ikke kjøpt en dritt av det han sier. 

Anonymkode: 4402e...513

• Nyttig 1
Skrevet

Sex. Ingen andre vil ha han

Anonymkode: cb997...a88

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...