AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Del Skrevet 21. januar 2023 Har noe gammelt telemark-sølv, noen skjeer og litt sånn som koster rundt 500 kroner helt nye. Det er ikke noe jeg kommer til å bruke, så jeg lurer på om noen har erfaring med å selge den slags? Kunne det vært bedre å smelte det om? Eller eventuelt selge det til en aktør som betaler ut ifra vekten på sølvet? Anonymkode: 28205...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 21. januar 2023 #2 Del Skrevet 21. januar 2023 Tror du får mye mer igjen for det hvis du selger som sølvtøy enn hvis du selger for kilopris. Hvis du søker etter Telesølv på Finn.no så ser det ut som om man kan få flere hundre kroner selv for en liten sølvskje. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 21. januar 2023 #3 Del Skrevet 21. januar 2023 Tele, er er ganske populært sølvbestikk, så jeg ville prøvd å legge det ut på Finn først. Sjekk ut prisene på det andre som ligger ute, ta flere bilder og gi en god beskrivelse, og legg deg på en pris som er attraktiv. Du får veldig lav pris for å smelte om sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #4 Del Skrevet 21. januar 2023 Å smelte om sølv får du veldig lite for. Anonymkode: 6dc4b...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå