AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Skrevet 21. januar 2023 Jeg har hatt en stund mistanke at han er meg utro.Jeg ønsker å vite sannheten! Han chatter mye på snap . Anonymkode: 0d51d...f3f
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #4 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hatt en stund mistanke at han er meg utro.Jeg ønsker å vite sannheten! Han chatter mye på snap . Anonymkode: 0d51d...f3f Vær detektiv og trå varsomt. IKKE la han finne ut at du er mistenksom mot ham. Se etter tegn som at han er redd for at du ser skjermen hans, blir stresset når du spør han hvem han snapper med, pynter seg når han bare skal ut noen ærend osv osv. få igjennom de tingene som gjør at du blir mistenksom og undersøk nøyere. For vært bevis du evt dår, ha is i magen og ikke røp det du vet før det kan bevises. Dermed kan han ikke nekte og bli enda flinkere å skjule hva han gjør. Anonymkode: 02d22...935 1
Hjerteknust123 Skrevet 21. januar 2023 #5 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vær detektiv og trå varsomt. IKKE la han finne ut at du er mistenksom mot ham. Se etter tegn som at han er redd for at du ser skjermen hans, blir stresset når du spør han hvem han snapper med, pynter seg når han bare skal ut noen ærend osv osv. få igjennom de tingene som gjør at du blir mistenksom og undersøk nøyere. For vært bevis du evt dår, ha is i magen og ikke røp det du vet før det kan bevises. Dermed kan han ikke nekte og bli enda flinkere å skjule hva han gjør. Anonymkode: 02d22...935 Takk🙏Alle disse tegn har jeg sett. Jeg har stolt på han i 20år😭… nå er jeg knust.Jeg har prøv å snakke med han , forklar hvordan jeg føler meg, men han sier at han har ikke noe med noen .
Hjerteknust123 Skrevet 21. januar 2023 #6 Skrevet 21. januar 2023 Motelvibes skrev (8 timer siden): Track bilen hans Takk for tips.🙏Ikke sikkert jeg gjør det men det er bra å vite at det er muligheter. 1
Hjerteknust123 Skrevet 21. februar 2023 #7 Skrevet 21. februar 2023 (endret) Jeg hadde rett, han vær meg utro fysisk , og i tillegg flørtet med andre på snapp .Jeg er knust, skuffelsen er enorm, jeg har grått en elv for han og hans handlinger 😭💔…😭😭😭😭 jeg elsker han så mye og elsker familien vår at jeg blir.. forsetter ekteskapet .. jeg vet at jeg må være dum som finner meg i dette.. men jeg elsker han.. han har beklaget og er lei seg når han ser smerten han har forårsaket … Tiden vil visse om det var riktig av meg å forbli i ekteskapet 💔❤️🔥❤️🩹 Endret 21. februar 2023 av Hjerteknust123 1
Hjelpsom Skrevet 21. februar 2023 #8 Skrevet 21. februar 2023 Hvis han ikke tørr å legge igjen mobilen noen steder og tar den med til og med på badet ved dusjing kan være et hint om at noe er galt. Hvis du har hatt tilgang til mobilen og plutselig endres kode eller fingeravtrykket ditt fjernes er et gigantisk rødt flagg. 1
Hjelpsom Skrevet 21. februar 2023 #9 Skrevet 21. februar 2023 2 hours ago, Hjerteknust123 said: Jeg hadde rett, han vær meg utro fysisk , og i tillegg flørtet med andre på snapp .Jeg er knust, skuffelsen er enorm, jeg har grått en elv for han og hans handlinger 😭💔…😭😭😭😭 jeg elsker han så mye og elsker familien vår at jeg blir.. forsetter ekteskapet .. jeg vet at jeg må være dum som finner meg i dette.. men jeg elsker han.. han har beklaget og er lei seg når han ser smerten han har forårsaket … Tiden vil visse om det var riktig av meg å forbli i ekteskapet 💔❤️🔥❤️🩹 Føler med deg, jeg er også den som hadde blitt, men det gikk annerledes for meg. Tror dere nå må i samtaler på Fvk og kanskje samlivsterrapaut osv. For nå har både du og han en jobb foran dere på hvordan dere skal legge dette bak dere og se framover. Det blir ikke lett, men det har fungert for mange før dere og alt håp er ikke ute. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #10 Skrevet 21. februar 2023 Motelvibes skrev (På 21.1.2023 den 2.15): Track bilen hans Du har ikke en gammel Iphone, så kan du legge den diskret i bilen en plass, og bruke funksjonen "Hvor er" så vil du finne ut hvor mannen din er til en hver tid Anonymkode: e8166...30d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå