Gå til innhold

betaler far alltid bidrag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tjener mer enn barnefar, vi har ikke vært sammen på 6 mnd og far har ikke betalt noe, jeg betaler forsikring og bompenger på hannes bil, videre betaler jeg felles lån og husleie og alt til barna trenger pluss utgifter på mitt hus. Han bor i vårt hus frem til salg, med mye sparing går jeg i null hver mnd, men han bruker penger på alt han vil betaler ikke noe på våre 3 barn, men koser seg med alt han ønsker å gjøre, kan jeg kreve noe fra han?

Han mener jeg tjener så mye så jeg må betale siden jeg gikk fra han. Han har hatt fri tilgang til å ha barna i disse 6 mnd. Når han har hatt de, har jeg måtte betale for all mat og all aktivitet, på 6 mnd har han hatt de 2 ganger under tvang da jeg jobbet og ikke hadde barnevakt. Om jeg tar ut mekling, må han da betale noe? eller må jeg alltid jobbe uten å kunne nyte hverdagen

Anonymkode: 007d7...457

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill time på FVK og få på plass en meklingsattest. Så setter du i gang salg av huset. Og nekt p betal noe som helst når HAN har ungene. Det er HANS ansvar

Anonymkode: f80ea...107

Skrevet

Bestill mekling. Møter ikke han opp, så får du meklkngsattest likevel.

Send den attesten inn til nav sammen med beregning av barnebidrag PG krev at NAV innhenter disse pengene for deg. Anbefaler ikke å inngå privat avtale med barnefar.

Når han har samvær skal han betale alt av det de spiser/drikker og evt aktiviteter han tar de med på.

Gjør boligen klar for salg og slutt å betale hans regninger. Betal kun ditt og blås i hans økonomi.

Skrevet

Det Eva-Lena sier. I tillegg kan du kreve husleie fra ham så lenge han bor i felles hus.

Anonymkode: 8e270...b0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...