AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #21 Del Skrevet 21. januar 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Jeg har selvsagt googlet dette. Disse dildoene er veldig naturtro og den spruter glidemiddel, eller hva enn du fyller på. Den raskeste måten å få et riktig svar på, vil nok være å spørre henne hvorfor hun ønsker seg en slik dildo. Vurderer å kjøpe å se hvordan hun reagerer bare. Anonymkode: e55e7...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 21. januar 2023 #22 Del Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke ofte. Men hun sa det kunne være spennende Anonymkode: e55e7...cbf Er det en grunn til at hun ikke bare kjøper den? pleier dere å diskutere hva slags sexleketøy dere skal kjøpe? Er det for intimt spørsmål – ikke svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #23 Del Skrevet 21. januar 2023 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Er det en grunn til at hun ikke bare kjøper den? pleier dere å diskutere hva slags sexleketøy dere skal kjøpe? Er det for intimt spørsmål – ikke svar! Pleier ikke å diskutere det. Vi har ikke pleid å bruke det så mye Anonymkode: e55e7...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 21. januar 2023 #24 Del Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pleier ikke å diskutere det. Vi har ikke pleid å bruke det så mye Anonymkode: e55e7...cbf Da synes jeg du skal kjøpe den – Hun har jo sagt at hun er hypp på å teste den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #25 Del Skrevet 21. januar 2023 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Da synes jeg du skal kjøpe den – Hun har jo sagt at hun er hypp på å teste den. Jeg får vel det 🙈 bare rar følelse at hun ønsker en realistisk dildo skal sprute på henne. Og at hun vil suge på den Anonymkode: e55e7...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 21. januar 2023 #26 Del Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg får vel det 🙈 bare rar følelse at hun ønsker en realistisk dildo skal sprute på henne. Og at hun vil suge på den Anonymkode: e55e7...cbf Hvis du ikke liker tanken, ville jeg snakket med henne først. Kanskje du kan forhandle frem noe du ønsker deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #27 Del Skrevet 21. januar 2023 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Hvis du ikke liker tanken, ville jeg snakket med henne først. Kanskje du kan forhandle frem noe du ønsker deg? Kan jo hende jeg tenner på det. Er bare redd det er et dårlig tegn... Anonymkode: e55e7...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #28 Del Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan jo hende jeg tenner på det. Er bare redd det er et dårlig tegn... Anonymkode: e55e7...cbf Men tror jeg skal kjøpe en. Ikke si noe og dra frem under sex. Tips til hvordan jeg kan gjøre det? Anonymkode: e55e7...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 21. januar 2023 #29 Del Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan jo hende jeg tenner på det. Er bare redd det er et dårlig tegn... Anonymkode: e55e7...cbf Et dårlig tegn på hva egentlig? Og hvorfor snakker du ikke med din partner om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #30 Del Skrevet 21. januar 2023 SlemUlv skrev (1 minutt siden): Et dårlig tegn på hva egentlig? Og hvorfor snakker du ikke med din partner om det? Skal ta praten forstår jeg Anonymkode: e55e7...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 21. januar 2023 #31 Del Skrevet 21. januar 2023 Liten følelse av: Dette får ikke jeg betalt for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #32 Del Skrevet 21. januar 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Liten følelse av: Dette får ikke jeg betalt for. Hva mener du? Anonymkode: e55e7...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 21. januar 2023 #33 Del Skrevet 21. januar 2023 At dette har blitt en ronketråd. Det er ikke dama som ønsker seg sprute-stakan, men det er deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #34 Del Skrevet 21. januar 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): At dette har blitt en ronketråd. Det er ikke dama som ønsker seg sprute-stakan, men det er deg. Åja 🙄 nope Anonymkode: e55e7...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kroppogmann Skrevet 21. januar 2023 #35 Del Skrevet 21. januar 2023 Bruker dildo under akten - til DP og DPP 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #36 Del Skrevet 21. januar 2023 Kroppogmann skrev (18 minutter siden): Bruker dildo under akten - til DP og DPP 🤩 På hennes initiativ? Anonymkode: e55e7...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kroppogmann Skrevet 21. januar 2023 #37 Del Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På hennes initiativ? Anonymkode: e55e7...cbf Både og….ofte tar hun leketøy med i sexen andre ganger jeg. Hvis du er TS så oppfordrer jeg deg til å prate med din bedre halvdel - leketøy er ekstra pirrende for oss her i hvert fall 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #38 Del Skrevet 21. januar 2023 Kroppogmann skrev (32 minutter siden): Både og….ofte tar hun leketøy med i sexen andre ganger jeg. Hvis du er TS så oppfordrer jeg deg til å prate med din bedre halvdel - leketøy er ekstra pirrende for oss her i hvert fall 😉 Ja det skal jeg gjøre. Det kom liksom ut fra ingenting, så ble litt tankefull Anonymkode: e55e7...cbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 21. januar 2023 #39 Del Skrevet 21. januar 2023 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå