Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kjenner ikke til butikken, har bare gått forbi, men er det slik at alt der inne er billigere enn alle andre steder? Hvis det er slik, da skal jeg begynne å handle der. Elsker tilbud!

Anonymkode: 51bf3...57b

De driver med parallellimport som betyr at de kjøper mindre rimeligere partier fra andre EU land o.l. ikke direkte fra leverandør men f.eks. fordi de har for mange av den bestemte varen eller kjøper sammen med en stor kundre. Så det kan enklere forekomme at de får falske varer i teorien, men det skal jo ikke skje. Uansett så er det enklere for Normal å få en rimelig pris per vare fra EU-land.

Poenget mitt er at typiske EU-varer vil du trolig få billigere på Normal, men ikke alltid. Så sjekk prise på hva du kjøper! Er det tannkrem som er rimelig men så er det mindre tuber kan man spare seg til fant.

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ikke enig. Paracet er f.eks. billigere på apotek1 enn i dagligvarebutikkene for meg, i hvert fall med klikk og hent. Men finnes andre apotek på nettet hvor det er enda billigere, men gidder ikke handle der hvis jeg ikke skal ha noe annet (pga frakt) 

Prisen på reseptvarer varierer også hos apotek. 

Anonymkode: e606c...f5b

Det finnes en maksimalpris på apotekvarer, men grossistene profiterer uansett grovt. Poenget mitt er at reseptvarer skal mer eller mindre nesten alltid ha samme pris på apotekene. Dette gjelder ikke reseptfrie varer - disse er ikke regulerte.

Endret av Gjest5656
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette gjelder alle fysiske apotek-utsalg, ikke bare Vitus. F eks er jo nesespray og smertestillende tabletter billigere i dagligvarebutikkene. Jeg handler kun reseptvarer på apoteket, alt annet er latterlig dyrt der.

Anonymkode: 21aff...ba3

Nesespray og smertestillende er mye billigere på nett enn i matbutikk 

Anonymkode: f62a0...922

• Nyttig 2
Skrevet

Deodorant, mascara, vaselin, lypsyl og hårstrikk til jentungen. Finner ikke så ekstremt mye nyttig der, men enkelte ting er udiskutabelt billig der. 

Anonymkode: 00eef...0fa

• Liker 1
Skrevet

Håndsåpe, hygieneprodukter, peppermynte sjokoladekuler.

Anonymkode: 84c06...da7

Skrevet

Alt mulig, men mest Neutral-produkter, sjampo og balsam, noe sminke, glutenfri kjeks, godteri, andre hårprodukter, kaffe. Handler der et par ganger i måneden.  

Skrevet
jukkapalme skrev (53 minutter siden):

Så den til 149 kr sist jeg var der :) 

Jeg mener jeg så at de hadde en plakat med pakketilbud på både shampoo og balsam også. Men jeg huske ikke selve prisen. 

Jeg bare bet meg merke plakettem siden jeg ikke var klar over at det fantes balsam til den lillashampooen.

Selv så kjøper jeg diverse på Normal, litt sånn etter hva jeg trenger den dagen jeg er innom.

Men en ting jeg alltid kjøper er en pakke med chai te, som jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Den koster 34, og Mega selger den samme for over 80 kr.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...