AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #41 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Nå igjen? Det er tydelig at det er Normal butikkene som står bak disse trådene. Anonymkode: 4717b...011 Har ikke noe annet forhold til Normal enn ar jeg er kunde gitt. Anonymkode: 21aff...ba3 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #42 Skrevet 21. januar 2023 Nja, jeg kjøper det jeg ser er billigere enn andre plasser 😊 Jeg sjekker ofte prisen i mot lapriskurven.no. Der finnes også mye billig, spesielt håndsåpe, dusjsåpe, tannkrem og andre hygieneprodukter i storpakning. De tingene jeg kjøper oftest er: Dusjsåpe 750ml, finnes også rimelige versjoner uten parfyme som koster mye mer andre plasser Håndsåpe refill, finnes også rimelige versjoner uten parfyme som pleier koster mye mer andre plasser Hårkur, hårolje og stylingprodukter. Zalo Vanish (flekkfjerner) Tannkrem Krydder Kinder bueno i storpakning Kjøpte med meg en pakke epsom salt sist gang, som jeg skal prøve på ømme skuldre. Får se om det hjelper. Kjøper også noen ganger med med noe annen snacks jeg ikke får tak i andre steder. Er glad i den blå posen med pretzels fra Elephant, tror jeg merket heter. Spesielt den med honning og sennep 👍 Anonymkode: e606c...f5b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #43 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke ndet du spør om, men ville bare si at Vitus Apotek er ofte det dyreste stedet man kan kjøpe ting. Hos Apotera for eksempel, koster den 39: https://www.apotera.no/mentholatum-lipbalm-4g Bare til info, lønner seg omtrent alltid å ikke handle hos Vitus Apotek. Anonymkode: 610f3...50d Har også lagt merke til det. Vet det ikke var teamet i tråden, men siden mange har dårlige råd nå, så er det ho greit å vite at man som oftest burde styre unna vitus apotek. Ofte koster ting der dobbelt så mye som apotek 1 (spesielt hvis du handler med klikk og hent.) Anonymkode: e606c...f5b 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #44 Skrevet 21. januar 2023 Vanish spray Max factor mascara og pudder Eyeliner Leppemaske Øyebrynsbørste Deodorant Leave in hårkur fra garnier Lange ladekabler Godteri Anonymkode: 078a1...a18
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #45 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nja, jeg kjøper det jeg ser er billigere enn andre plasser 😊 Jeg sjekker ofte prisen i mot lapriskurven.no. Der finnes også mye billig, spesielt håndsåpe, dusjsåpe, tannkrem og andre hygieneprodukter i storpakning. De tingene jeg kjøper oftest er: Dusjsåpe 750ml, finnes også rimelige versjoner uten parfyme som koster mye mer andre plasser Håndsåpe refill, finnes også rimelige versjoner uten parfyme som pleier koster mye mer andre plasser Hårkur, hårolje og stylingprodukter. Zalo Vanish (flekkfjerner) Tannkrem Krydder Kinder bueno i storpakning Kjøpte med meg en pakke epsom salt sist gang, som jeg skal prøve på ømme skuldre. Får se om det hjelper. Kjøper også noen ganger med med noe annen snacks jeg ikke får tak i andre steder. Er glad i den blå posen med pretzels fra Elephant, tror jeg merket heter. Spesielt den med honning og sennep 👍 Anonymkode: e606c...f5b Glemte også maskara, synes virkelig ikke det er så forskjellig på de og dyrere. Noen er til og med bedre! Anonymkode: e606c...f5b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #46 Skrevet 21. januar 2023 Sjampo, vaskemiddel, tamponger, godteri, sesongvarer som julekalender, smågaver til jule, ting til påskeegget. Den butikken jeg savnet mest da det var nedstengt. I etasjen under fikk dagligvarebutikken selge mange av de samme varene til høyere pris. 😛 Anonymkode: a34c8...2b4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #47 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Sjampo, vaskemiddel, tamponger, godteri, sesongvarer som julekalender, smågaver til jule, ting til påskeegget. Den butikken jeg savnet mest da det var nedstengt. I etasjen under fikk dagligvarebutikken selge mange av de samme varene til høyere pris. 😛 Anonymkode: a34c8...2b4 Er tamponger billigere på Normal enn hver andre pakke gratis på Kiwi? Anonymkode: 21aff...ba3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #48 Skrevet 21. januar 2023 Børstehoder til elektrisk tannbørste. Anonymkode: 073a6...550 1
Elaine Marley Skrevet 21. januar 2023 #49 Skrevet 21. januar 2023 For det meste bomullspads, q-tips, te, chai latte, godteri, enkelte hårprodukter, krydder, tannkrem, håndsåpe og litt forskjellig som jeg kommer over. Mye er billigere der enn andre steder.
Tradegy Skrevet 21. januar 2023 #50 Skrevet 21. januar 2023 Tror jeg bare har handlet brus og litt godis. Ikke så kjent med butikken, så følger for gode tips!
Elysian Skrevet 21. januar 2023 #51 Skrevet 21. januar 2023 Vichy deo - mener jeg betalte 119,- sist og har betalt minst 149,- på Apotek1. Pukka te - ca 35,- mot 55-60,- på Sunkost.
AprilLudgate Skrevet 21. januar 2023 #52 Skrevet 21. januar 2023 (endret) Ting jeg har kjøpt flere ganger/kommer til å kjøpe flere: - Kaffekapsler - Koffeinfri instant - Øyekrem med retinol Pure and care - Fargebalsam/kur - Garnier hårkur - Parfymefri håndsåperefiller - Scrubdaddy/mommy - Neutral bodycream - Tannkrem - Oransje Tampax (jess 🙃) Endret 21. januar 2023 av AprilLudgate
Wednesday Addams Skrevet 21. januar 2023 #53 Skrevet 21. januar 2023 Jeg handler stort sett hårprodukter, såpe, varmepads til menssmerter (anbefaler disse sterkt, verdt å sjekke ut for dere kvinner i tråden her ❤️), tannkrem, kjeks (til min mor som har diabetes da Normal pleier ha sukkerfrie kjeks), tyggis og italiensk appelsinbrus (husker ikke hva den heter). Pluss at jeg som regel finner veldig mye jeg ikke trenger når jeg er innom der. Går inn med et mål om å bruke f.eks. maks 200 kroner, og kommer ut etter å ha brukt det dobbelte. Null impulskontroll her i gården, altså.
MarianneE Skrevet 21. januar 2023 #54 Skrevet 21. januar 2023 Deodorant, Reese's godteri og peanøttsmør, div Nestlé kaffe, tørrshampo, bomullpads, håndsåpe, kaffesirup pluss masse "oj, kjekt å ha"
Mardina Skrevet 21. januar 2023 #55 Skrevet 21. januar 2023 Hårfarge Shampoo/balsam Neglelakk og neglepleieprodukter Mascara Barberhøvler/barberskum Parfyme Håndkrem Tannkrem, tannbørster og munnskyllevann Skyllemiddel Diverse godteri Hundekjeks Håndsåpe
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #57 Skrevet 21. januar 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Er tamponger billigere på Normal enn hver andre pakke gratis på Kiwi? Anonymkode: 21aff...ba3 Vet ikke, men bare sett den største størrelsen jeg trenger på Normal. Før pleide jeg kjøpe med fra Boots i London. Anonymkode: a34c8...2b4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #58 Skrevet 21. januar 2023 Deodorant (den jeg bruker koster 23,- på Normal og over 50 kr på Prix) Tanntråd Tannbørster/børstehoder til Braun tannbørste Tannkrem, siden de har pakker med 2 eller 3 tuber Listerine Bomullspinner Bomullspads The Pink Stuff Scrub Daddy/Scrub Mommy-svamper Ajax oppvaskmiddel Finish oppvaskmaskintabletter Lakrisal Wilhelmina peppermyntedrops Håndsprit i små flasker som er perfekte å ha i veska og ellers alt som ser ut til å være «kjekt å ha»… Kommer alltid ut igjen med mye mer enn det som står på lista. Anonymkode: cf692...cfb
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 21. januar 2023 #59 Skrevet 21. januar 2023 Har vel kjøpt noen tannbørstehoder til den elektriske tannbørste min, tror jeg. Ellers ingenting - de fører ikke de merkene jeg bruker av sminke, hudpleie eller hårpleie.
Daisy-love Skrevet 21. januar 2023 #60 Skrevet 21. januar 2023 Noe vaskemidler. Hygiene som deo, håndsåpe, showergel, av og til sjampo og balsam, håndkrem, bodylotion, håprolje. Kjøper også refil tannbørster der for elektrisk tannbørste (selve tannbørsten er også derfra). Kleenex, antibac og myggspray også. Vitaminer. Plaster, gnagsårplaster, og lignende. Varmeputer. Sokker med morsomme motiver. Maldonsalt + krydder. Tubeklemmere, og liggende kjøkken/baderomsting. Lakerol, og noe annet godis. Kort, og gaveposer. Jeg kjøper ganske så mye på Normal, elsker den butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå