AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Del Skrevet 20. januar 2023 Har det blitt en klassiker? Er den veldig grov i forhold til de andre Vietnamkrig filmene, eller er den helt ok å se? Anonymkode: aa2a6...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 20. januar 2023 #2 Del Skrevet 20. januar 2023 (endret) Definitivt en klassiker. Det er scener i filmen som gjør inntrykk (Russisk rullet scenene gjorde størst inntrykk på meg da jeg så filmen som ungdom), men jeg vet ikke om filmen er grovere enn andre Vietnamkrigs-filmer? Endret 20. januar 2023 av Vera 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monika Tgirl Skrevet 21. januar 2023 #3 Del Skrevet 21. januar 2023 Klassiker "alle" bør ha sett. Meget bra film. Du har nok hørt Stanley Myers og gitaristen John Williams sin Cavatina fra soundtracket før og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 21. januar 2023 #4 Del Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har det blitt en klassiker? Er den veldig grov i forhold til de andre Vietnamkrig filmene, eller er den helt ok å se? Anonymkode: aa2a6...973 Klassiker, verdt hvert sekund. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #5 Del Skrevet 21. januar 2023 Burde jeg spise en pære? Eller burde jeg spise et eple? Anonymkode: 562cd...bae 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #6 Del Skrevet 21. januar 2023 Jepp, god film fra en æra de faktisk kunne lage intelligente filmer. Anonymkode: 4ae97...c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå