AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Som Overskriften sier.. hadde aldri trodd jeg skulle ta abort, men er nødt til å gjøre det nå. Er 9 uker. Aldri vært borti det før. Er kjemperedd. Hva skjer? Hvordan foregår det? Anonymkode: 082fa...c01
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #2 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Som Overskriften sier.. hadde aldri trodd jeg skulle ta abort, men er nødt til å gjøre det nå. Er 9 uker. Aldri vært borti det før. Er kjemperedd. Hva skjer? Hvordan foregår det? Anonymkode: 082fa...c01 Høres ikke ut som at du har lyst. Hvorfor er du nødt? Er det noen du kan snakke med om andre muligheter? Anonymkode: b28a8...8b4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #3 Skrevet 21. januar 2023 Har tatt kirurgisk abort. Det var uproblematisk. Jeg ringte sykehuset og fikk time til forundersøkelse. Timen til aborten ble satt opp uken etter. Narkose og så inngrepet. Dro hjem ett par timer senere. Gikk veldig greit. Anonymkode: acfc9...0d2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #4 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Høres ikke ut som at du har lyst. Hvorfor er du nødt? Er det noen du kan snakke med om andre muligheter? Anonymkode: b28a8...8b4 Det er ikke det hun spør om. Du klarer vel selv å tenke deg til en rekke grunner. Anonymkode: e0c10...3c2
Tone83 Skrevet 21. januar 2023 #5 Skrevet 21. januar 2023 Medisinsk: Du får rier eller sterke menssmerter til det er ute. kirurgisk: som en liten operasjon, du er i narkose. Det er veldig mange som er imot abort eller ikke tror de ville tatt abort, helt til de plutselig står i en situasjon som oppleves umulig. Det er god hjelp å få♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå