Gå til innhold

Hadde aldri trodd jeg skulle ta abort, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som Overskriften sier.. hadde aldri trodd jeg skulle ta abort, men er nødt til å gjøre det nå. Er 9 uker. Aldri vært borti det før. Er kjemperedd. Hva skjer? Hvordan foregår det?

Anonymkode: 082fa...c01

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Som Overskriften sier.. hadde aldri trodd jeg skulle ta abort, men er nødt til å gjøre det nå. Er 9 uker. Aldri vært borti det før. Er kjemperedd. Hva skjer? Hvordan foregår det?

Anonymkode: 082fa...c01

Høres ikke ut som at du har lyst. Hvorfor er du nødt? Er det noen du kan snakke med om andre muligheter?

Anonymkode: b28a8...8b4

Skrevet

Har tatt kirurgisk abort. Det var uproblematisk. Jeg ringte sykehuset og fikk time til forundersøkelse. Timen til aborten ble satt opp uken etter. Narkose og så inngrepet. Dro hjem ett par timer senere. Gikk veldig greit. 

Anonymkode: acfc9...0d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Høres ikke ut som at du har lyst. Hvorfor er du nødt? Er det noen du kan snakke med om andre muligheter?

Anonymkode: b28a8...8b4

Det er ikke det hun spør om. Du klarer vel selv å tenke deg til en rekke grunner.

Anonymkode: e0c10...3c2

Skrevet

Medisinsk: Du får rier eller sterke menssmerter til det er ute. 

kirurgisk: som en liten operasjon, du er i narkose. 

Det er veldig mange som er imot abort eller ikke tror de ville tatt abort, helt til de plutselig  står i en situasjon som oppleves umulig. Det er god hjelp å få♥️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...