Gå til innhold

Tips til gode podcaster og hvor jeg kan finne gode podcaster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter for tiden med å såve og tenker å prøve å lytte til podcast så jeg finner roen, og søvnen etterhvert. Jeg er helt blank på podcast og vet ikke hvor jeg skal begynne

Jeg liker: Dokumentarer ala uløste mysterier, krim og historie

Anonymkode: 9d43d...7f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg sliter for tiden med å såve og tenker å prøve å lytte til podcast så jeg finner roen, og søvnen etterhvert. Jeg er helt blank på podcast og vet ikke hvor jeg skal begynne

Liten skrivefeil: Mente "sove" ;)

Skrevet

Mange gode i nrk-appen. 

Anonymkode: fdb4c...369

Skrevet

Jeg liker Krimpodden, som jeg finner på Spotify 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Forstår du svensk? På de temaene du nevner er P3 dokumentären helt i særklasse. Glem NRK. Stats-radioen i Sverige har fortsatt godt med penger og de kan derfor servere spennende kvalitets podcast på 1,5 timer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Dokumentarer og slikt er vel ikkje det beste for å få sove? Eg bruker gjerne denne: 

Skrevet
PITTY skrev (2 minutter siden):

Forstår du svensk? På de temaene du nevner er P3 dokumentären helt i særklasse. Glem NRK. Stats-radioen i Sverige har fortsatt godt med penger og de kan derfor servere spennende kvalitets podcast på 1,5 timer.

Søk;  Spårvagnolyckan i Göteborg.,  som en liten test. Én av de bedre..

Skrevet
Smascha skrev (6 minutter siden):

Dokumentarer og slikt er vel ikkje det beste for å få sove?

Det er nok veldig individuelt...

Skrevet

Tusen takk for alle tips :) Testet ut NRK (takk for tips om Historier fra Virkeligheten) i natt og skal teste ut de andre dere foreslår. Særlig spent på P3 dokumentären:)

Spotify har jeg allerede, men har ikke tenkt over at jeg kan finne podcaster der inne. Krimpodden skal sjekkes ut:)

Tusen takk alle som har svart!

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...