AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Jeg sliter for tiden med å såve og tenker å prøve å lytte til podcast så jeg finner roen, og søvnen etterhvert. Jeg er helt blank på podcast og vet ikke hvor jeg skal begynne Jeg liker: Dokumentarer ala uløste mysterier, krim og historie Anonymkode: 9d43d...7f1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sliter for tiden med å såve og tenker å prøve å lytte til podcast så jeg finner roen, og søvnen etterhvert. Jeg er helt blank på podcast og vet ikke hvor jeg skal begynne Jeg liker: Dokumentarer ala uløste mysterier, krim og historie Anonymkode: 9d43d...7f1 Liten skrivefeil: Mente "sove" Anonymkode: 9d43d...7f1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 Mange gode i nrk-appen. Anonymkode: fdb4c...369
Mardina Skrevet 20. januar 2023 #4 Skrevet 20. januar 2023 Jeg liker Krimpodden, som jeg finner på Spotify 😊
PITTY Skrevet 20. januar 2023 #5 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg sliter for tiden med å såve og tenker å prøve å lytte til podcast så jeg finner roen, og søvnen etterhvert. Jeg er helt blank på podcast og vet ikke hvor jeg skal begynne Jeg liker: Dokumentarer ala uløste mysterier, krim og historie Anonymkode: 9d43d...7f1 Forstår du svensk? På de temaene du nevner er P3 dokumentären helt i særklasse. Glem NRK. Stats-radioen i Sverige har fortsatt godt med penger og de kan derfor servere spennende kvalitets podcast på 1,5 timer.
Smascha Skrevet 20. januar 2023 #6 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg sliter for tiden med å såve og tenker å prøve å lytte til podcast så jeg finner roen, og søvnen etterhvert. Jeg er helt blank på podcast og vet ikke hvor jeg skal begynne Jeg liker: Dokumentarer ala uløste mysterier, krim og historie Anonymkode: 9d43d...7f1 Dokumentarer og slikt er vel ikkje det beste for å få sove? Eg bruker gjerne denne:
PITTY Skrevet 20. januar 2023 #7 Skrevet 20. januar 2023 PITTY skrev (2 minutter siden): Forstår du svensk? På de temaene du nevner er P3 dokumentären helt i særklasse. Glem NRK. Stats-radioen i Sverige har fortsatt godt med penger og de kan derfor servere spennende kvalitets podcast på 1,5 timer. Søk; Spårvagnolyckan i Göteborg., som en liten test. Én av de bedre..
Mezzosoprena Skrevet 20. januar 2023 #8 Skrevet 20. januar 2023 Smascha skrev (6 minutter siden): Dokumentarer og slikt er vel ikkje det beste for å få sove? Det er nok veldig individuelt...
rainbow_dash Skrevet 20. januar 2023 #9 Skrevet 20. januar 2023 Mannen i Thereses gate https://radio.nrk.no/podkast/radiodokumentaren/sesong/mannen-i-theresesgate 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #10 Skrevet 21. januar 2023 Tusen takk for alle tips Testet ut NRK (takk for tips om Historier fra Virkeligheten) i natt og skal teste ut de andre dere foreslår. Særlig spent på P3 dokumentären:) Spotify har jeg allerede, men har ikke tenkt over at jeg kan finne podcaster der inne. Krimpodden skal sjekkes ut:) Tusen takk alle som har svart! TS Anonymkode: 9d43d...7f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå