AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Jeg har nå holdt på med en jente i flere måneder, vi har oppført oss som kjærester. Men aldri stemplet oss som det? Etter en periode bestemte vi oss for kun å være såkalt "friends with benefits", og vi pratet om at vi skulle møte andre med tiden som gikk. Det skjedde ikke og vi fortsatte å henge som tidligere! Plutselig en gang ifjor høst dro hun på date med en og det ble jo ikke tatt godt imot av meg fordi jeg føler vi da hadde oppført oss som kjærester lenge? Etter en stund dro jeg også på date, og vi prøvde da å kun være venner i en periode uten å være seksuelle. Men jeg merket fort da vi hang sammen at vi hadde den kjemien og vi endte igjen opp med å ligge sammen. Vi har i ettertid hengt masse sammen som vi gjorde før og igjen oppført oss som kjærester. Men vi er jo bare venner? Tror dere hun har følelser for meg? fordi nå har det gått lang tid og vi har fortsatt å holde på som før? Hva er deres tanker? Anonymkode: f2ce4...811
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 Du må spørre henne. Men stor sjanse for at du blir skuffet siden dere er definert som friends with benefits og hun har datet andre Anonymkode: b33c8...85d
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må spørre henne. Men stor sjanse for at du blir skuffet siden dere er definert som friends with benefits og hun har datet andre Anonymkode: b33c8...85d Vi har begge møtt andre, men når hun traff denne personen var hun fortsatt på det at hun tenkte på meg.. Anonymkode: f2ce4...811
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #4 Skrevet 20. januar 2023 For meg høres det ut som hun liker å ha deg tilgjengelig, men samtidig er på søken etter noe «bedre». Om du ønsker at dere skal bli kjærester, må du nok gjøre noe med denne situasjonen. Hun får jo både i pose og sekk, og har det nok som plommen i egget. Eneste måte å finne ut av hva hun egentlig vil (bortsett fra å spørre henne da), er nok å kutte benefits-delen og være knallhard på det. Så ser du nok fort om hun synes det er helt fint og tipp-topp eller om hun vil mer. Anonymkode: 42e2c...229 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå