AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Hei Jeg har/hadde venner som jeg var veldig god venn med. Vi var en god gjeng. Etter en periode begynte bestekompisen min fra gjengen å ta meg på brystene mine uønsket. Han holdt på i 2 år der jeg i ett år sa at han måtte gi seg. Nå har jeg kuttet han helt ut. Problemet blir når jeg føler vennegjengen ikke tror på meg og nå har ekskludert meg. Jeg hadde et selvmordsforsøk det triggeren var kompisen som pleide å tafse på meg. Jeg har vært deprimert og føler meg ødelagt. Hele vennegjengen har sluttet å snakke meg meg uansett om jeg har forklart situasjonen. Jeg ville bare skrive ut ha jeg føler og høre deres meninger. Mvh mann 25 Anonymkode: 883e0...cb0
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 Kjenner til flere som mister venner etter at de beskylder noen for trakassering. Vennene tror kanskje du lyver. I ditt tilfelle bør du kutte ut vennene dine da de tydeligvis ikke er ekte venner. Anonymkode: 5e5e8...532 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 Leit du har opplevd dette. Desverre er det ikke uvanlig at offeret for overgrep er den som blir utstøtt av vennegjengen. Jeg ble selv det etter å blitt dopet ned og voldtatt, dagen etter tok jeg kontakt med flere og fortalte hva som hadde skjedd og etter det tok ingen i den vennegjengen kontakt med meg noen gang igjen.... og jeg har snakket med mange jenter som forsvant fra utelivsmiljøet som det gikk stygge rykter om men som egentlig hadde blitt voldtatt og ingen trodde dem eller tok gjerningspersonens side fordi han var mer populær. En er en av ofrene til Gaute drevdal Tror det eneste man kan gjøre er å holde seg helt unna den vennegjengen som ikke tror på en. Skifte miljø og få nye venner. Det er vanskelig når man lever med traumene men.. håper du går til psykolog og får hjelp til å bearbeide Anonymkode: c1e47...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #4 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I ditt tilfelle bør du kutte ut vennene dine da de tydeligvis ikke er ekte venner. Anonymkode: 5e5e8...532 Enig. Det er ikke ekte venner!!! Anonymkode: c1e47...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #5 Skrevet 20. januar 2023 Her dumper du søpla. Rett og slett. De er åpenbart kjipe folk 🤷♀️ Anonymkode: cb7f0...468 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #6 Skrevet 20. januar 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Her dumper du søpla. Rett og slett. De er åpenbart kjipe folk 🤷♀️ Anonymkode: cb7f0...468 Det som er tingen er at de fleste der er fine folk. Jeg har vært kjip mot dem mens jeg var deprimert også men de fleste der er godhjertet folk Anonymkode: 883e0...cb0
Andro Skrevet 21. januar 2023 #7 Skrevet 21. januar 2023 De som forsvarer overgripere er selv del av en voldtektskultur. Skaff deg nye venner. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå