Chiquita Skrevet 27. oktober 2002 #1 Skrevet 27. oktober 2002 Hei... Jeg kom til å tenke på en liten ting; Hvorfor står det i bruksaanvisningen til de nye OB'ene at de kan sitte inne i 6-8 timer, mens hos de gamle OB'ene stod det "aldri mer enn 5 timer" ... Hva er det som har skjedd, som gjør at den kan sitte lengre i? Bare lurer?? *klem*
Gjest Zalomine Skrevet 28. oktober 2002 #2 Skrevet 28. oktober 2002 Reagerte på det samme da jeg gikk over til always-tamponger da disse kom (jeg trives bedre med dem, så problemstillingen ved nye ob, den legger jeg meg ikke opp i) Der heter det 4-8 timer. Jeg bytter somregel før det har gått 8 timer da, men det er litt deilig at det medfører at de KAN brukes om natta (sover jo ikke mer enn 7 timer uansett), og det igjen medfører at jeg faktsik SOVER hele natta, noe jeg ellers ikke gjør! Hvorfor det er sånn, at de nå kan sitte lengre, det vet jeg rett og slett ikke...
Gjest Dolphina Skrevet 28. oktober 2002 #3 Skrevet 28. oktober 2002 Fordi de nye burde kastes! De loer jo for f...! :evil: Få tilbake de gamle, gode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå