Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av Ellemelle93
Angret
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som de er mer venner enn ekser. Hadde vært helt uproblematisk for min del. For som du skiver: De gikk fra hverandre for 10 år siden og hun er gift. Ville de hatt hverandre igjen ville nok det skjedd iløpet av de 10årene

Anonymkode: f471e...780

Skrevet

Med så mange år siden hadde jeg ikke vært bekymret. Men eier de hus sammen 10 år etter brudd ? Mens den ene er gift? 

Skrevet

Høres litt ut som meg og min eks. Det er cirka 0% sjanse for at vi noen gang blir et par igjen, men hun var den viktigste personen i livet mitt i 15 år og det var ikke uvennskap som gjorde at det ble slutt. Jeg ser ingen grunn til at vi skal late som vi er uvenner, bare fordi vi ikke lever sammen lenger.

Skrevet

Min nærmeste venn utenom min ektemann, er far til mine eldste barn (14 og 17 år). Vi bor ikke på samme sted nå lenger, men snakker daglig i telefonen. Vi (inkludert ny mann og nye barn) besøker hverandre i helger og reiser på ferier ilag. Er ca 13 år siden vi gikk fra hverandre og har aldri vurdert å bli sammen igjen. 

Anonymkode: 8bdee...f81

Skrevet

Min bestevenninne er min x..  Hun var der for meg igjennom de tøffeste årene i livet mitt (etter det ble slutt). Å skal jeg gifte meg, så er hun min forlover.   Min forlovede har null problemer med dette, som hun sier, det er en x for en grunn.  Jeg hadde senket skuldrene å slappet av. 

Anonymkode: 35d60...ad0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...