AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Jeg er i uke 36 nå, skal på ultralyd neste uke for å sjekke leie da jenta har ligget i sete fram til nå. Jeg kjenner spark mot hoftene, under navelen. Er det typisk for seteleie? Eller kanskje enklere å svare på, hvor kjente dere spark når baby lå med hodet ned? Anonymkode: 3a417...320
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 Sikker på at det er spark og ikke at hun dytter med hodet da? Jeg var helt sikker på at han lå i hodeleie rundt uke 36 fordi jeg kjente «spark» mot ribbein hele tiden, men luringen lå i sete og gnisset hodet mot ribbein 😅 Han snudde seg en eller annen gang mellom uke 36 og 37 og for å være helt ærlig kjente jeg ikke store forskjellen 😅 Anonymkode: 8c6b2...ee1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 Nå har jeg ikke bikket uke 30 enda. Men med forrige husker jeg at jeg tydelig kjente spark på sidene av magen og gnikking med hodet/armer ned mot blæra. Denne gangen kjenner jeg tydelig at ungen er i både tverrleie og alle retninger, men mest tverrleie. Kjenner også en del spark nedover så er fryktelig redd det ender med setefødsel. Men som sagt tidlig enda og mye kan skje, mange snur seg ofte i forbindelse med fødsel også. Anonymkode: 6e624...adf
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #4 Skrevet 21. januar 2023 Trodde jeg kjente spark mot hofta, men det var boksing og stanging. 🙈 Anonymkode: 05321...657
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #5 Skrevet 21. januar 2023 Jeg hadde mye aktivitet nede i lyskene, men det var hendene hennes. Ellers hadde jeg mye bevegelse rundt navelen. Hun lå rett vei i alle fall. Anonymkode: df404...713
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå