AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Synes det er vanskelig å definere forskjellene her.. jeg har Asperger, men sier ikke rare ting lenger sånn jeg gjorde som barn. Jeg ser folk i øynene, og jeg blir ikke utslitt av å være sosial. De autistiske trekkene mine holder jeg for meg selv på fritiden. Men en ting er jeg redd er avslørende, og det er hvor lite jeg finner på i fritiden. Jeg gidder liksom ingenting. Anonymkode: a6f67...070
Phoenix Heart Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 Kan ikke sammenlignes da aspergers er et syndrom og introvert er personlighet. Men du kan ha aspergers og være introvert.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Synes det er vanskelig å definere forskjellene her.. jeg har Asperger, men sier ikke rare ting lenger sånn jeg gjorde som barn. Jeg ser folk i øynene, og jeg blir ikke utslitt av å være sosial. De autistiske trekkene mine holder jeg for meg selv på fritiden. Men en ting er jeg redd er avslørende, og det er hvor lite jeg finner på i fritiden. Jeg gidder liksom ingenting. Anonymkode: a6f67...070 Aspergers er jo et medfødt syndrom. Kanskje du burde lese deg litt opp på symptomer og lese om Aspergers, så du kan få litt mer innsikt i din egen hverdag. Asbergeres er jo ikke bare de få tingene du ramser opp her. Anonymkode: 78549...590
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå