Gå til innhold

Føler meg unormal.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jente som nå snart blir 21 og ennå ikke har hatt sex. Tør ikke å si dette til en levende sjel. 

Tror jeg er en fin jente og kunne lett fått sex på Tinder osv. Får ganske mange matcher der. Har og fått komplimenter på utseende før.

Er ikke så interessert i sex uten kjærlighet i utgangspunktet. 

Det er som om kjærligheten aldri klaffer for meg. Jeg tenker nå å bare få det gjort med en eller annen random for å slippe unna stigmaet, men er litt redd for at det bli en dårlig opplevelse.

Vil helst ha det unnagjort, for jeg føler meg bare ikke ut som en voksen på grunn av det. Føler meg umoden i forhold til de andre på min alder som har ligget med mange. Er lei av å lyve om det og håper jeg finner noen jeg er tiltrukket av og kan ligge med snart. 

Anonymkode: f8adb...eb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man 47 her. det går nok bra. enten venter du til du finner en du tenner på, ellers å knuller du en random fyr eller en venn.

jeg ville ikke reagert om jeg ble kjent med deg og du var jomfru (altså om vi var jevngamle)

Anonymkode: 04400...d0e

Skrevet

Du er ikke unormal. Jeg var 25 første gang jeg hadde sex og da hadde jeg bare vært forelsket en gang før

Anonymkode: 83869...1ef

• Nyttig 1
Skrevet

21 er jo ungt. Ikke noe å stresse med. Jeg var 24 og det var med min store kjærlighet. 

Anonymkode: c07b7...ddf

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har faktisk glemt hvor gammel jeg var, men tror jeg var 20 eller 21. Var ikke veldig stressa over det, men husker ei venninne anbefalte meg å bare få det unnagjort. Veldig glad for at jeg ikke fulgte det rådet.

Senk skuldrene, så skjer det når det skjer!

K44

Anonymkode: 8c948...e4d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er ikke noe problem og overhodet ingen skam. Vent med sex til du har funnet den rette. 

• Liker 4
Skrevet
aksase skrev (1 time siden):

Det er ikke noe problem og overhodet ingen skam. Vent med sex til du har funnet den rette. 

Den "rette" er et begrep hun kan tenke litt rundt. Det kan like gjerne være den passe trygge typen hun får det overstått med, i nær fremtid.  Det har dessverre en tendens til å bli en greie, og man lager seg nye unnskyldninger for seg selv. Hun vil føle seg forhindret fra å drive dating, og sånn sett ikke finne kjærligheten heller. Og sex skal ha en verdi, mer enn å være jomfru. 

Anonymkode: 8fb91...61c

Skrevet

Dette er jo drømmescenarioet til mange middelaldrende menn - å få lov å introdusere en uerfaren jente til sexlivets gleder. Det trenger ikke være en helt random gutt på din alder, som du treffer på byen i fylla for en ONS. Jeg skal nesten vedde på at denne middelaldrende mannen, som har har tørke og får lite oppmerksomhet på hjemmebane, allerde har sett deg, hver dag, og tenker at henne skulle jeg gjerne ha hatt sex med. Bare se deg rundt i hverdagen, finn han og gi han oppmerksomhet, så er han din.

Det trenger ikke være så feil som KG vil ha det til. Han vil helt sikkert behandle seg som en prinsesse, og du vil ha han i din hule hånd. Menn er enkle sånn. Spesielt disse som ikke får oppmerksomhet og sex på hjemmebane.  

Hans største drøm går i oppfyllelse, du får løst ditt "problem" (det jo ikke det, men forstår at du føler det slik) og det er du som har makten. 

Anonymkode: 17b71...d2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Dette er jo drømmescenarioet til mange middelaldrende menn - å få lov å introdusere en uerfaren jente til sexlivets gleder. Det trenger ikke være en helt random gutt på din alder, som du treffer på byen i fylla for en ONS. Jeg skal nesten vedde på at denne middelaldrende mannen, som har har tørke og får lite oppmerksomhet på hjemmebane, allerde har sett deg, hver dag, og tenker at henne skulle jeg gjerne ha hatt sex med. Bare se deg rundt i hverdagen, finn han og gi han oppmerksomhet, så er han din.

Det trenger ikke være så feil som KG vil ha det til. Han vil helt sikkert behandle seg som en prinsesse, og du vil ha han i din hule hånd. Menn er enkle sånn. Spesielt disse som ikke får oppmerksomhet og sex på hjemmebane.  

Hans største drøm går i oppfyllelse, du får løst ditt "problem" (det jo ikke det, men forstår at du føler det slik) og det er du som har makten.

Så du mener hun skal finne seg en middelaldrende familiefar som kan være utro med henne? Det må være det dårligste rådet på KG på lange tider...

Anonymkode: 6f6b4...581

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du mener hun skal finne seg en middelaldrende familiefar som kan være utro med henne? Det må være det dårligste rådet på KG på lange tider...

Anonymkode: 6f6b4...581

Det kommer an på øyene som ser...

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er en jente som nå snart blir 21 og ennå ikke har hatt sex. Tør ikke å si dette til en levende sjel. 

Tror jeg er en fin jente og kunne lett fått sex på Tinder osv. Får ganske mange matcher der. Har og fått komplimenter på utseende før.

Er ikke så interessert i sex uten kjærlighet i utgangspunktet. 

Det er som om kjærligheten aldri klaffer for meg. Jeg tenker nå å bare få det gjort med en eller annen random for å slippe unna stigmaet, men er litt redd for at det bli en dårlig opplevelse.

Vil helst ha det unnagjort, for jeg føler meg bare ikke ut som en voksen på grunn av det. Føler meg umoden i forhold til de andre på min alder som har ligget med mange. Er lei av å lyve om det og håper jeg finner noen jeg er tiltrukket av og kan ligge med snart. 

Det er ikke galt i å være jomfru i en alder av 21, og det er ikke galt i å vente med sex videre til du har funnet kjærlighet. 

Det er for øvrig heller ikke galt å finne en noen for å ha sex bare for å gjøre det. 

Det eneste som jeg tenker er galt er at du skaper et slags press mot deg selv basert på samfunnet. Drit i hva andre mener og tenker om det, og gjør det som faller deg inn. Men hva enn du bestemmer deg for, bestem deg utifra hva du vil.

Og skulle du velge en random fyr å ha sex for første gang, så anbefaler jeg deg å finne en du vet hvem er eller vet noe om, kontra en random fyr på Tinder eller på byen. For risikoen for en dårlig opplevelse er høy når det kommer til sistnevnte. 

• Nyttig 1
Skrevet
Bombasi skrev (11 timer siden):

Det er ikke galt i å være jomfru i en alder av 21, og det er ikke galt i å vente med sex videre til du har funnet kjærlighet. 

Det er for øvrig heller ikke galt å finne en noen for å ha sex bare for å gjøre det. 

Det eneste som jeg tenker er galt er at du skaper et slags press mot deg selv basert på samfunnet. Drit i hva andre mener og tenker om det, og gjør det som faller deg inn. Men hva enn du bestemmer deg for, bestem deg utifra hva du vil.

Og skulle du velge en random fyr å ha sex for første gang, så anbefaler jeg deg å finne en du vet hvem er eller vet noe om, kontra en random fyr på Tinder eller på byen. For risikoen for en dårlig opplevelse er høy når det kommer til sistnevnte. 

Tusen takk for rådet

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.1.2023 den 22.17):

Jeg har faktisk glemt hvor gammel jeg var, men tror jeg var 20 eller 21. Var ikke veldig stressa over det, men husker ei venninne anbefalte meg å bare få det unnagjort. Veldig glad for at jeg ikke fulgte det rådet.

Senk skuldrene, så skjer det når det skjer!

K44

Anonymkode: 8c948...e4d

TS her, det er en lettelse for meg å høre at andre også har vært i min situasjon. Nå føler jeg meg mer normal😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.1.2023 den 22.08):

Du er ikke unormal. Jeg var 25 første gang jeg hadde sex og da hadde jeg bare vært forelsket en gang før

Anonymkode: 83869...1ef

AnonymBruker skrev (På 20.1.2023 den 22.12):

21 er jo ungt. Ikke noe å stresse med. Jeg var 24 og det var med min store kjærlighet. 

Anonymkode: c07b7...ddf

TS her, takk for at dere er villige til å dette.. Høres forresten fantastisk ut å oppleve det med sin store kjærlighet

Skrevet

Ingenting er bedre enn å ha sex med noen du elsker. Er man generelt sosial og tør å gi uttrykk for det når man er tiltrukket av noen så ordner dette seg nok før du vet det.

Selv hadde jeg ikke sex før jeg var 25 og jeg er mann. Det var en stressfaktor fra jeg var 10 år og etter at jeg hadde hatt sex var det merkverdig lite som var endret. 

forunderlig. 

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Elaine Marley, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...