AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Jeg hsr en ullkåpe fra samsøe samsøe som jeg elsker, men den er oversized og derfor ganske vid. Skulle gjerne fått den litt innsvinget i midjen så den sitter mer kledelig på meg og ser litt mer feminin ut. Er det mulig å sy og ordne noe greier på innsiden av kåpen så den blir litt mer innsvinget? Jeg er ikke så flink med symaskinen enda, men glad for alle tips og innspill fra dere som kan det😊 Anonymkode: 2365e...8f0
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 Skredder,.eller bruke midjebelte. Anonymkode: ed316...c9d
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #4 Skrevet 20. januar 2023 Er det dyrt med skredder?🙈 Anonymkode: 2365e...8f0
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #5 Skrevet 21. januar 2023 Hva med et bredt belte i samme farge (dersom mulig) som kåpa feks? Jeg har ei navy kåpe og fant et kjempefint bredt belte i strikk (one size) i navy. Det kunne ikke passet bedre! De har også beltet i sort og beige trur eg. Fant det hos Ella & il til rundt 400 kr. Ellers kan du vel også bruke et vanlig skinnbelte. Veldig greit med belte, holder kåpa mer igjen og det blir varmere. Anonymkode: 3606a...c5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå