AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Igår fikk dattera mi på litt over året en liten brannskade på handa si, dro rett på apoteket å kjøpte gel å det ble ikke noe blemmer osv, men det fikk meg til å tenke på hva jeg burde ha hvis noe skulle skje, hva er deres tips på å ha i hus? ❤️ Anonymkode: 0542d...a58
Hedda-78 Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 https://www.vitusapotek.no/sykdom-og-plager/sar-og-skader/medisinskapet/a/A369
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Igår fikk dattera mi på litt over året en liten brannskade på handa si, dro rett på apoteket å kjøpte gel å det ble ikke noe blemmer osv, men det fikk meg til å tenke på hva jeg burde ha hvis noe skulle skje, hva er deres tips på å ha i hus? ❤️ Anonymkode: 0542d...a58 Det viktigste med brannskader er å kjøle ned i lunkent vann i 20 minutter, men det gjorde du sikkert først 😊 ville bare nevne det Anonymkode: e3980...39c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #4 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det viktigste med brannskader er å kjøle ned i lunkent vann i 20 minutter, men det gjorde du sikkert først 😊 ville bare nevne det Anonymkode: e3980...39c Ja gjorde det først ☺️ Anonymkode: 0542d...a58 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #5 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Igår fikk dattera mi på litt over året en liten brannskade på handa si, dro rett på apoteket å kjøpte gel å det ble ikke noe blemmer osv, men det fikk meg til å tenke på hva jeg burde ha hvis noe skulle skje, hva er deres tips på å ha i hus? ❤️ Anonymkode: 0542d...a58 116117. Små barn skader seg, har hatt plaster hjemme for det hjelper, du klarer aldri å se hvordan syke ting barn kan skade seg på, de gjør alt du ikke tror er mulig Anonymkode: 26866...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå