AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Jeg har en bestevenn som bor i Amerika, og han har straks bursdag. Jeg har lyst til å gi han et PlayStation network gavekort, sånn elektronisk kode som han kan bruke til å kjøpe spill med. Jeg researchet en del og fant ut av at de forskjellige psn gavekortene er merket med land og de kan bare brukes i de landene. Foreksempel de i Norge har et norsk flagg på, i Amerika et amerikansk flagg osv. Men så ser jeg at på PlayStation.com kan man bestille gavekort og få det på mail til seg selv eller en venn, men det står ingenting om hvilket land det kan brukes i? Noen som har peiling? Anonymkode: bf422...37e
trøndermann38 Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 Enkleste er jo å kjøpe på en nettside for Amerika.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 trøndermann38 skrev (10 minutter siden): Enkleste er jo å kjøpe på en nettside for Amerika. Jeg sjekket litt men syntes det var vanskelig å vite hvilke sider som var trygge å handle fra. La nettopp merke til at på PlayStation.com så står det «Country/Region: United States» Tror du det betyr at hvis jeg kjøper gavekortet der så virker det i USA? Ts Anonymkode: bf422...37e
trøndermann38 Skrevet 20. januar 2023 #4 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg sjekket litt men syntes det var vanskelig å vite hvilke sider som var trygge å handle fra. La nettopp merke til at på PlayStation.com så står det «Country/Region: United States» Tror du det betyr at hvis jeg kjøper gavekortet der så virker det i USA? Ts Anonymkode: bf422...37e Vil tro det, aldri kjøpt der selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå