Gå til innhold

Så digg å se folk stappe i seg mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere å se på mukbang videoer på youtube der folk fråtser? Jeg elsker å sitte å se på det. Imponerende hvor mye de klarer å spise og klarer å få inn i munnen. God appetitt er flott å se 😊 

Anonymkode: c9ae9...54f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det fint for deg å se på? Fordi de er dyktige til å spise mye? Altså som f.eks. å se en dyktig person gjøre noe du ikke klarer ?🤔

Anonymkode: c6914...6c2

Skrevet

🤢🤮

Anonymkode: 5df2f...848

• Hjerte 1
Skrevet

Det er en fetisj. Helt vanlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor er det fint for deg å se på? Fordi de er dyktige til å spise mye? Altså som f.eks. å se en dyktig person gjøre noe du ikke klarer ?🤔

Anonymkode: c6914...6c2

Jeg er god til å spise selv 😜 Jeg bare liker å se at de har god appetitt og sluker maten. 

Skrevet

Jeg likte å se på det da jeg hadde anoreksi og bmi på 15. Da ble jeg «mett på deres vegne». Nå gir det meg ingenting.

Anonymkode: b45c1...ae8

Skrevet
trickytv skrev (8 minutter siden):

maxresdefault.jpg

Jeg følger Nikocado 😄

Skrevet

Å se på folk som spiser er kun avstøttede, syns slike videoer er kvalmende. 

• Liker 2
Skrevet
Athena Catalina. skrev (12 minutter siden):

Å se på folk som spiser er kun avstøttede, syns slike videoer er kvalmende. 

Er jo en grunn til at så mange mukbangers har så mange følgere.

Skrevet

Det hele er bare destruktivt. Skjønner ikke at dette er underholdning for noen. Det ødelegger liv. Han her, Nikocado Avocado, har vært innlagt på sykehus pga fedme-relaterte helseproblemer. 

image.thumb.png.ba6fcef17f8cf6a4bd3f5d5379e35231.png

Anonymkode: c50ed...f84

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Samme for meg hvor mange følgere de har, er ikke noe jeg har interesse av å se på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det hele er bare destruktivt. Skjønner ikke at dette er underholdning for noen. Det ødelegger liv. Han her, Nikocado Avocado, har vært innlagt på sykehus pga fedme-relaterte helseproblemer. 

image.thumb.png.ba6fcef17f8cf6a4bd3f5d5379e35231.png

Anonymkode: c50ed...f84

Men det er jo ikke sånn at de alle er overvektige.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

ja, folk er syke på sinnet. 

Anonymkode: ae411...ae3

Skrevet

Har aldri sett en slik video og ønsker heller ikke det. Synes helt vanlige spiselyder er ekle nok til å få meg uvel. 

Er generelt sett ganske likegyldig til hva andre putter i seg, men kan si at jeg kanskje likte et aspekt ved det da jeg en tid var ganske opptatt av å gå ned i vekt selv. Var såpass primitiv at jeg kjente på en stolthet og en følelse av å være bedre enn andre når jeg så andre spiste noe usunt f.eks. Liker aldri se folk spise, men å vite at jeg har mer selvdisiplin enn dem gir meg noe. Sikkert et av mine mindre sympatiske trekk. 

Anonymkode: 9615a...bce

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det er jo ikke sånn at de alle er overvektige.

Det blir de etterhvert med mindre de ikke spiser de andre dagene i uka enn den dagen de lager YouTube video

Anonymkode: 562b2...bc7

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Har aldri sett en slik video og ønsker heller ikke det. Synes helt vanlige spiselyder er ekle nok til å få meg uvel. 

Er generelt sett ganske likegyldig til hva andre putter i seg, men kan si at jeg kanskje likte et aspekt ved det da jeg en tid var ganske opptatt av å gå ned i vekt selv. Var såpass primitiv at jeg kjente på en stolthet og en følelse av å være bedre enn andre når jeg så andre spiste noe usunt f.eks. Liker aldri se folk spise, men å vite at jeg har mer selvdisiplin enn dem gir meg noe. Sikkert et av mine mindre sympatiske trekk. 

Anonymkode: 9615a...bce

Synes det er gode lyder når de smatter ,tygger og svelger 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg likte å se på det da jeg hadde anoreksi og bmi på 15. Da ble jeg «mett på deres vegne». Nå gir det meg ingenting.

Anonymkode: b45c1...ae8

Samme her.

Anonymkode: 8f64f...27a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...