AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 I 2016 møtte jeg en fyr og han tok kontakt. Jeg falt for han, men turte ikke vise det. Han spurte meg ut osv. Jeg slet veldig VELDIG med selvfølelsen den tiden så jeg turte ikke å vise interesse tilbake. Det var et sted jeg var på jobboppdrag for en kort periode så vi hadde ikke felles kjente eller noe fra før (dette var ikke i Norge og han er ikke norsk). Jeg dro tilbake til samme stedet et år etterpå og vi hadde hatt litt kontakt i mellomtiden og han ble veldig på igjen da jeg var tilbake. Avviste han den gangen også. Men vi holdt kontakten på nett. Jeg tror jeg hadde oppfylt kriteriene for personlighetsforstyrrelse den tiden, for jeg lot ikke meg selv vise hva jeg følte noe som førte til at følelsene ble liggende og gnage og jeg heller laget et eget bilde av oss i hodet og tenkte at en magisk dag vil skjebnen frakte oss sammen. Vi fortsetter å ha noe kontakt, og det er han som tar kontakt hele tiden. Plutselig i fjor så hadde han slettet meg på face og insta. Han har fått seg dame så jeg og de er forlovet. Ser fremdeles han er venner med et par andre vi kjente til felles. Jeg har også fått meg kjæreste. Men jeg tok meg bare i lure. Jeg gadd ikke å ta meg bryet med å slette han. Hvorfor gidder folk å ta seg det bryet? Betyr dette at han hadde følelser for meg, siden han slettet meg men ikke hun andre felles kjente? Anonymkode: 788a3...28a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 Det betyr at du ikke betyr noe for han og at han ikke har noe interesse av å følge med på ditt liv eller la deg følge med på hans, og ikke har noe interesse av å ha kontakt med deg i fremtiden. Jeg tar jevnlig sånne oppryddinger Anonymkode: f5eac...e5b 6 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 Jeg tenker motsatt... At hvis han virkelig hadde dype følelser, så hadde det vært mer sannsynlig at han ønsket å beholde deg på ventelista. Mest sannsynlig er det vel kanskje at han er blitt så seriøs at han valgte å slette alle han har hatt en greie med, i respekt for hun han skal gifte seg med 🫤 Anonymkode: 851e4...1c7 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #4 Skrevet 20. januar 2023 Det er ikke mye bry å slette noen. Anonymkode: 25aad...909 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #5 Skrevet 20. januar 2023 Jeg sletter også folk jeg ikke har noe kontakt med. Gamle flørter hører med på den listen når jeg får ny kjæreste. Anonymkode: d1be3...7bb 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #6 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det betyr at du ikke betyr noe for han og at han ikke har noe interesse av å følge med på ditt liv eller la deg følge med på hans, og ikke har noe interesse av å ha kontakt med deg i fremtiden. Jeg tar jevnlig sånne oppryddinger Anonymkode: f5eac...e5b Samme her 🤭 Anonymkode: 8786c...762 1
Phoenix Heart Skrevet 20. januar 2023 #7 Skrevet 20. januar 2023 Tenker heller det betyr at han har null interesse for deg. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå