Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jeg fikk Pinky Brewster (?) dokke da jeg var liten, har noen vage minner om denne serien. Tror hun bodde på en søppelplass eller noe i nærheten av en skog, også var det en pappa med...

Noen som husker? :icon_question:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, ho kom på barneheim og ingen ville ha ho fordi ho ikkje var liten og søt. Så kom han litt eldre mannen inn i bildet på eitt vis (trur ho rømte og han fant ho utanfor eit kjøpesenter...?). Og ho blei verande av han. Det vart litt trøbbel sidan han var såpass gammal og ikkje var gift. Men ho likte seg så godt av han og dei hadde det superdupert ilag :) Eg likte den serien! Hadde også lyst på den dokka :ler:

Endret av Årolilja
Skrevet

Såg no på den linken, og der var teksten til den sangen i begynnelsen. Og då begynnar sangen å spela i hovudet mitt :digge: haha

Skrevet

Åja! Henne husker jeg! :Nikke:

Skrevet

Eg likte dei buttonsane ho hadde på jakka :)

Skrevet (endret)

Men hun het Punky, ikke Pinky. Og hun hadde en hund også, mener jeg.

Og sånn ser hun ut nå når hun er voksen...

Endret av Violetta
Skrevet

For de som ser Sabrina på TV3 - venninnen hennes spilles av samme skuespiller som spilte Punky. Den mørke av de to jentene Sabrina bor sammen med på college.

Skrevet

hun var og med i friends en episode, jenta som slo joey i armen hver gang han sa noe "morsomt". husker ikke hvem som slo tilbake da...

Skrevet

jeg var så misunnelig på venninna mi som hadde punky brewster joggesko!

Skrevet

Jeg elsket Punky!!! Jeg døpte tilogmed bikkja til bestekompisen til pappa det, vi har en av valpene etter henne nå :)

Gjest seroxata
Skrevet

uh, husker punky!! jeg ville alltid kle meg som henne, og insisterte på å ha håret slik... jeg tror faktisk jeg har en punky-figur et eller annet sted... hmmm

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Punky var kjempegøy!

Endret av Smurf
Skrevet

Jeg hadde Punky-dukke! Husker jeg hadde den med i barnehagen for å gjøre de andre misunnelige :ler:

Skrevet

ja husker den serien. Jeg hata den og søstern elska den. Mye krangling forann tittekassa i de årene ja... ;)

Skrevet

Jeg fikk Punky Brewster sko av mamma på denne tiden, og de var jeg så stolte av å ha :)

Gjest Ms.Artem
Skrevet

Husker det, jeg hadde også slike knallrosa punky-joggesko... Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...