Gå til innhold

Jeg er så sliten av å ha vært stormforelsket i to menn de siste fire årene samtidig som jeg er gift.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker ikke mer. Finnes det noe jeg kan gjøre for å slippe disse berg-og-dalbanene hver gang jeg forelsker meg? Jeg er jo gift og har unger.

Anonymkode: d487e...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stabilt. Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 01beb...7a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg orker ikke mer. Finnes det noe jeg kan gjøre for å slippe disse berg-og-dalbanene hver gang jeg forelsker meg? Jeg er jo gift og har unger.

Skill deg og lev livet som singel.

Man løper ikke etter andre menn enn sin egen ektemann.

Anonymkode: da499...3d2

Skrevet

Mye en skal bli sliten av.

Anonymkode: a90d6...4de

• Liker 3
Skrevet

Forstår det så godt. Er helt lik selv. Har bestemt meg for å gå inn i meg selv, finne ut hva som gir meg tilfredstillelse og ro i kroppen. Kanskje er det trening ,eller en hobby..

Anonymkode: 45180...cbd

Skrevet

Antar at du ikke lenger har følelser for mannen din? Kanskje han burde få sjans til å finne den rette før han blir gammel?

Anonymkode: 7a1c2...76e

• Liker 2
Skrevet

Samme her ts. Jeg oppsøker de ikke aktivt, men jobber sammen. Tar mye krefter! Vet ikke hva som skal til, men å holde seg opptatt med noe hjelper litt hos meg. 

Anonymkode: 6d273...112

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Samme her ts. Jeg oppsøker de ikke aktivt, men jobber sammen. Tar mye krefter! Vet ikke hva som skal til, men å holde seg opptatt med noe hjelper litt hos meg. 

Jeg orker ikke dette følelseskjøret. Ser flere skriver at jeg burde frigjøre mannen min, kanskje de har rett. Det er jo slemt mot han. Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg orker ikke dette følelseskjøret. Ser flere skriver at jeg burde frigjøre mannen min, kanskje de har rett. Det er jo slemt mot han. Ts

Det kommer jo an på om du fortsatt er glad i mannen din. Jeg er det i min, og kommer ikke til å gå fra han pga mine forelskelser. Jeg forsøker å overføre min kåthet jeg får av disse mennene på min mann. Slik at det kommer jo mannen min til gode at jeg har disse lystene😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det kommer jo an på om du fortsatt er glad i mannen din. Jeg er det i min, og kommer ikke til å gå fra han pga mine forelskelser. Jeg forsøker å overføre min kåthet jeg får av disse mennene på min mann. Slik at det kommer jo mannen min til gode at jeg har disse lystene😅

Jeg er jo glad i han, men mer som en bror. Og det går så absolutt IKKE å overføre kåtheten over på han. Jeg klarer ikke. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...